Kis üzemanyagcellával kiegészített hibridet fejleszt a BMW, 2014-ben kerülhet sorozatgyártásba a technológia. 2010 első negyedévében a BMW volt a legkeresettebb luxusmárka.

Új hajtásláncon dolgozik a BMW, a bajor gyár üzemanyagcellás hibridet dobna piacra. Sokat egyelőre nem tudni a technológiáról, mindenesetre a németek azt tervezik, hogy már 2014-ben sorozatgyártásba kerülhet.

A benzinmotor mellé egy hét lóerős üzemanyagcellát és egy 111 lóerős villanymotort épít a BMW, kis sebességnél az üzemanyagcella lája el energiával a hátsó kerekeket hajtó elektromos blokkot. Ha nagyobb teljesítményre van szükség, a belső égésű motor az első kerekek hajtásával segít be, a két rendszer egymást kiegészítve is képes dolgozni.

Egy módosított 1-esben már tesztelik a hajtásláncot, amely a Mini új generációjában, illetve a tervezett, elsőkerék-hajtású BMW-ben mutatkozhat be először. A BMW egyébként reagált az Audi közleményére, mely szerint az ingolstadti márka fennállása során először több autót adott el a Mercedesnél. Rámutattak a bajorok, hogy mindezekkel együtt továbbra is a BMW a legnépszerűbb luxusmárka, 2010 első negyedévében ugyanis világszerte 265 809 autót adott el az Audi 264 100 és a Mercedes 248 500 darabjával szemben.