MPV5 néven készült el a hibrid Chevrolet buszlimuzin változata, a különleges hajtáslánchoz nem nyúlt a General Motors.

Pekingben bemutatkozott az egyterűsített Chevrolet Volt, amely pontosan ugyanúgy néz ki, ahogy a szabadalmi vázlatokon már látható volt, de a két éve bemutatott Orlando tanulmányra is nagyon hasonlít. Ugyanazt az aerodinamikai szempontok szerint fejlesztett hűtőrácsot vasalták az egyterűre, mint a négyajtósra, még a légellenállást csökkentő, a padlólemez alatt végignyúló védőlemez sem hiányzik.

Az MPV5 névre keresztelt modell kedvéért 15 milliméterrel, 2760-ra nyújtották a Volt tengelytávját, az egyterű 181 milliméterrel hosszabb, 73 milliméterrel szélesebb és 182 milliméterrel magasabb a szedánnál. 863 literes az ötszemélyes autó csomagtartója, ledöntött ülésekkel 1764 literesre növelhető a raktér.

Még a műszerfalat és középkonzolt is a Voltból emelték át, a GM célja annak demonstrálása, hogy a konnektoros hibrid technológia többféle modellnél működhet. Nem nyúltak a hajtáslánchoz, az elektromotor társa az 1,4 literes benzines, az egyterű csak elektromos hajtással 51,5 kilométert képes megtenni, a belső égésű generátorral 482 kilométerre nő a hatótávolság. A GM szerint az 51 kilométer éppen a duplája annak, amennyit egy átlagos kínai ingázó naponta megtesz.

Egyelőre nincs szó az MPV5 sorozatgyártásáról, de nem lehet kétséges, hogy a GM több Volt-alapú modellt is piacra dob a jövőben.