Szeretnék vonzóbbá tenni a fiatalok körében a Sparkot, egyedi különkiadások készülnek a modellből.

Nem elég népszerű a fiatalok körében a Chevrolet Spark, a General Motors ezért új marketingakciót indított megnyerésükre. Art Sparks néven olyan sorozat indult, amelynek keretében több, egyedi külsővel készült kisautót mutatnak be különböző helyszíneken.

Már el is készült az első, famintás Spark, a Spark Woody, mely az 1960-as évek strandos-szörfös életérzését próbálja visszahozni. Eredetileg Kaliforniára volt jellemző az irányzat, az egyedi Sparkot azonban Angliában, egy szörfösöknek, gördeszkásoknak szervezett zenei fesztiválon állították ki.

Tetejére szörfdeszka került, az oldalán látható matricázást a weybridge-i Pyramid Visuals készítette. Ott lesz az mókás külsejű autó a francia fővárosban, a Párizsi Autószalon előtt megrendezésre kerülő Young? Creative? Chevrolet! (Fiatal? Kreatív? Chevrolet!) rendezvényen is.