Természetesen hagyományosabb, nem LED-es fényszórókkal, hátsó lámpákkal, B-oszloppal, valamint fa parketta és szárnyas ajtók nélkül, és nem 20 colos kerekekkel. Egyébként az apró átalakításokra szoruló, mikrobuszos karosszéria jó kiindulási alapnak tűnik: 4873 milliméter hosszú, 2033 milliméter széles és 1729 milliméter magas, tengelytávja 3100 milliiméter, vagyis igen méretes. Utastere igazán jól variálható, még a vezetőülés is elforgatható, a hátsó traktusban egy mini tárgyalót alakítottak ki asztallal és kanapéval. Az utastérben vezeték nélküli internet és multimédiás rendszer biztosítja, hogy gyorsan teljen az idő utazás közben.
A koncepció meghajtásáról az Optima amerikai kiadásához is elérhető, kétliteres turbómotor gondoskodik. Teljesítménye 285 lóerő, hatfokozatú automatikus váltó kapcsolódik hozzá.