Dízel-hibrid terepkombi a Peugeot-tól

Vágólapra másolva!
508 RXH néven dob piacra a Peugeot egy megemelt hasmagasságú, összkerekes kombit.
Vágólapra másolva!

Forrás: [origo]
Elölről a három-három függőleges LED-sorról lehet könnyedén felismerni az 508 RXH-t

Az autógyárak között meglehetősen népszerű sport, hogy néhány egyszerű, de annál látványosabb kiegészítő segítségével szabadidő-autónak - vagy ahogyan előszeretettel hívják, all roadnak - álcázzanak egy teljesen hétköznapi modellt. Legutóbb a Peugeot állt be a csatasorba az 508-as kombi egy megemelt hasmagasságú változatával, amely RXH be néven kerül a szalonokba jövő tavasztól. Noha az RXH gyakorlatilag egy megemelt 508-as kombi, némileg szélesebb nyomtávval és néhány műanyag védőelemmel, ezért komolyabb terepezésre alkalmatlan, összkerékhajtásának köszönhetően azonban hóban, sárban és földúton miden bizonnyal remekül elboldogul majd.

Forrás: Peugeot
Magasabb és szélesebb az RXH kivitel, mint egy hagyományos kombi

Az 508 RXH kizárólag a 3008 HYbrid4-ből ismerős dízel-hibrid hajtásláncot kapja, ami 200 lóerős teljesítményt, 450 Newtonméternyi nyomatékot és akár 100 százalékig elektromos üzemmód is jelent. A Peugeot állítása szerint a hibrid hajtás a fogyasztást 100 kilométerenként 4,2 liter alá, a széndioxid-kibocsátást pedig kilométerenként 109 gramm alá csökkenti vegyes ciklusban.

Forrás: Peugeot
Csak gazdag felszereltséggel és dízel-hibrid hajtáslánccal lesz rendelhető

Nem titkolt célja a Peugeotnak, hogy ezzel a modellel emelje a márka presztízsét, ezért meglehetősen gazdag alapfelszereltséget társítottak hozzá, az utastérben réz betéteket és alcantara bőrkárpitot találunk, de alapáron jár még például a kulcs nélküli ajtónyitás és indítás, az elektromos első ülések, a vetített kijelző, a 18-as keréktárcsa, a panoráma tető és navigációs rendszer.