Eddig Ultimate Aero II néven emlegette új szuperautóját a Shelby Supercars. Végül hivatalosan Tuatarára keresztelték az alkotást.

Igazi szörnyeteg az 1183 lóerős SSC Ultimate Aero, az amerikai szuperautó sokáig világrekorder volt a szériagyártású autók között. Végül a Bugatti Veyron Super Sport vette el az Aero sebességi csúcsát, de az amerikaiak már készülnek a visszavágásra.

Előrehaladott stádiumban tart a munka az új generáción, amelyet néhány potenciális ügyfélnek tavaly augusztusban már megmutattak. Ha minden jól megy, hamarosan kezdődnek az utcai tesztek, erre készülve a Shelby Supercars átkeresztelte az autót: az eddigi Ultimate Aero II elnevezést a Tuatara váltotta. Az autót Jason Castriota tervezte, aki korábbi munkáiból, a Bertone Mantide és Ferrari P4/5 szuperautóból is merített ötleteket.

Csak a névváltásról szóló hírt közölte az SSC, a műszaki adatokat továbbra is homály fedi. Kiszivárgott információk szerint hétliteres, duplaturbós V8-as motort építenek az autóba, körülbelül 1350 lóerős teljesítménnyel.