Indiában egyre többen engedhetik meg maguknak, hogy autót vásároljanak, a vevők 80 százaléka pedig a kisautók közül válogat, így a gyártók egyre nagyobb versenyben vannak, hogy minél több olcsó autót kínáljanak a fejlődő piacon. A Renault idén három új modellt mutatott be Indiában, köztük az itthon is olcsó, szedánként árult Fluence-t, most pedig az új Nissan Micra átmaszkírozott és Pulse névre keresztelt változatát is leleplezték.
A kínálat bővítésének legegyszerűbb és legolcsóbb módját választották: az indiai gyártósoron készülő Micrák egy részét saját modelljükként hozzák forgalomba. Az 1.5 dCi dízelmotorral kapható kisautó januárban az Új-Delhi Autószalonon élőben is látható lesz. Később egy újabb, komoly érdeklődésre számító, átcímkézett modellt, a Dacia Dustert is felveszik a helyi Renault-kínálatba.