Agresszív kampányba kezd a Jaguar

Jaguar logo
Vágólapra másolva!
Az indiai tulajdonban lévő brit prémiummárka teljes megújuláson megy át, hogy a vásárlók szemének is megváltoztassák a márkáról kialakult képet.
Vágólapra másolva!

A Jaguar visszatért a nyereséges autógyártók sorába, az XF-vel és az új XJ-vel igazán izgalmas autókat dobott piacra. A gyártó a továbbiakban is ilyen modellek megjelenését ígéri, de egy új célt is kitűzött maga elé: a luxusautó szegmensében az élre akarnak törni.

Ennek az érdekében a Jaguar egy új marketing kampányba kezdet, ami az "Alive" (eleven, élénk) elnevezést kapta. A cég szerint ez a legnagyobb promóciós lökés azóta, hogy a céget eladták az indiai Tatának. A cég felismerte, hogy fokozni kell a jelenlétét a kulcsfontosságú piacokon, például az Egyesült Államokban is. Ezért növelik a reklámkiadásokat, és az Alive-hez hasonló kampányokkal próbálják javítani a márkáról kialakult képet.

Az Alive kampány egyik videója

Ezen felül a cég kicsit módosított a logóján, a Jaguar felirat betűtípusa és a felülete is változott, mostantól kicsit fényesebben csillog. A betűtípus már ismerős lehet, hiszen ezt használják a mostanában sikeres XF-en és az XJ-n.

A Jaguar egyébként biztos lehet az anyacég támogatásában, ugyanis ebben az évben a cég megduplázza az éves beruházását, 2,4 milliárd dollárt kíván befektetni a Jaguarba és a Land Roverbe.

Forrás: Jaguar

Ennek köszönhetően megjelenhetnek az új modellek, bemutatkozhatnak a C-X75 és aC-X16 sorozatgyártású példányai. A Jaguar a jövőben egy kínai partnerrel is kapcsolatba kíván lépni, hogy tovább növelhesse a részesedését a feltörekvő piacokon.