"A Manchester Unitednek vannak a leglelkesebb szurkolói az egész világon," mondta a General Motors globális marketing-vezetője, Joel Ewanick. "A Chevrolet büszkén lép partnerségre a Manchester Uniteddel, és azon lesz, hogy bevonja a klub drukkereit mindenbe, amit csinál."
Richard Arnold, a Manchester United kereskedelmi igazgatója, a következőket fűzte hozzá: "Az Unitednek 659 millió szurkolója és támogatója van szerte a világon, ezért a Chevrolet elkötelezettsége a labdarúgás iránt és a szándék, hogy saját rajongóit közelebb hozza klubunkhoz, nagyon érdekes nekünk. Ez az első alkalom, hogy összefogunk egy amerikai autómárkával. Mivel az Egyesült Államokban nő a klub, és az angol labdarúgás népszerűsége, reméljük, hogy az együttműködés révén bővülni fog a szurkolótáborunk az országban."
Nemrég bejelentettek már egy hasonló autós-focis együttműködést, akkor a Sauber Forma-1-es csapata és a Chelsea kötött partneri megállapodást.