Keveset változtatott szupersportkocsiján, az R8-ason az Audi. Hétfokozatú váltó került a hatfokozatú automatizált helyére, az új V10 Plus csúcsmodell 550 lóerős.

Kívülről nem túl látványos frissítést hajtott végre az R8-as zárt és nyitott változatán az Audi: minden modellen alapfelszereléssé vált a LED-es fényszóró, hatszögletűvé vált a V10-es modellen vízszintes krómcsíkokkal díszített hűtőrács, a módosított első lökhárítón új formájúak a légbeömlők. Hátul lecserélték a LED-es lámpákat, új az R8-logó, áttervezték a diffúzort és a kipufogóvégeket. Az utastérben új varrások, dekorbetétek és váltófülek jelentek meg.

A 430 lóerős, 4,2 literes V8-as és az 5,2 literes, 525 lóerós V10-es motor is változatlan maradt, a hatfokozatú, automatizált R tronic váltó viszont kikerült a kínálatból. Hétfokozatú, duplakuplungos S tronic került a helyére, amely az Audi szerint kilométerenként 22 grammal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást és három tizeddel gyorsabb százas sprintet biztosít. A hatfokozatú kézi váltó továbbra is elérhető az R8-hoz.

V8-as motorral 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra a duplakuplungos R8, a V10-es modell 3,6 másodperc alatt tudja ugyanezt. Újdonság a V10 Plus modellváltozat megjelenése, amely a korábbi GT kivitelek helyére lép, kizárólag kupéként lesz elérhető. Módosított V10-es motorja 550 lóerős, legnagyobb nyomatéka 530 helyett 540 Nm. Ez a verzió 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra S tronic váltóval, futóművét sportosabbra hangolták. Az egyedi anyaghasználatnak köszönhetően a csúcsmodell mindössze 10 kilóval nehezebb, mint a V8-as kupé kézi váltóval.