Végre látható, hogy néz ki az új Corvette

corvette
Vágólapra másolva!
A januári Detroiti Autószalon legjobban várt autójának, a hetedik generációs Corvette-nek a használati utasításából újabb rajzok kerültek fel az internetre.
Vágólapra másolva!

Forrás: [origo]

Korábban csak részleteket mutató gyári, hamisítványnak tűnő Ebay-es fotókat és egyetlen kiszivárgott rajzot láttunk a 2014-es modellévű Corvette-ről, most azonban a típus rajongói fórumának egyik tagja rengeteg grafikát feltöltött az internetre, amelyek a korábbihoz hasonlóan a használati utasításból származnak. A rajzokon teljes egészében látható a kocsi belseje, fara és oldala, és az elejéről is újabb részletek derültek ki.

Forrás: [origo]

Látható, hogy a sportautó-ikon legújabb nemzedéke a Camaróéhoz hasonló hátsó lámpákat kapott, tehát szakítottak az előző, C6-os generációig élő hagyománnyal, a négy különálló, kerek lámpával. Azonban itt a Camaróénál sokkal nagyobb a leszorítóerőt növelő diffúzor, és a 6,2 literes, 450 lóerős V8-as motor kilégzését biztosító négy darab, vaskos kipufogócsövet is egymás mellett, középen helyezték el.

Forrás: [origo]

Elöl a manapság divatos csíkfényszórókat kapta meg a kocsi, így elég hasonló lett a Ferrari F12 Berlinettához.

Forrás: [origo]

Látványra sokat fejlődött a korábban gyenge minőségérzete miatt sokat szidott műszerfal is, az új még inkább a vezető felé fordul, és sok új funkciója is van.

Forrás: [origo]

Versenypályás üzemmódban például a központi képernyőn megjelenik majd a köridő, az oldal- és hosszanti irányú gyorsulásmérő, a pályán lévő pozíció, a fordulatszám, az aktuális sebességfokozat, a kormány elforgatási szöge, a sebesség, a gáz- és fékpedál állása és a menetstabilizáló állapota is.

Forrás: [origo]

A légérdekesebb gomb azonban a kormánytól balra található tetőnyitó, korábban ugyanis a Corvette-ből nem létezett kupé-kabrió változat. Valószínűleg itt sem a teljes tetőt lehet majd eltűntetni, csak a vezető és az utas feje fölötti részt, az ún. targatetőt.