Már az eredeti, tuningmentes, félmillió dollárba kerülő Mercedes G63 AMG 6x6 létezését sem értettük, de Frankfurtban kiderült, hogy az értelmetlenséget is lehet fokozni. Minden idők legdrágább szériagyártású Mercedesének ugyanis megjelent a tuningváltozata Brabus B63S - 700 6x6 néven.
Az elnevezés egy olyan hatkerekű, platós G osztályt takar, amelynek a belseje a luxusautókat idézi, dupla hátsó tengelyével nem ismer akadályt, mellesleg az 5,5 literes biturbó V8-as motorja 700 lóerőt és 960 Nm-t tud a két új turbónak, az átprogramozott elektronikának és az új, aktív flepnikkel ellátott sportkipufogónak köszönhetően.
A monstrum 7,4 másodperc alatt gyorsul százra, miközben elégeti egy kisebb város éves benzinfogyasztását, a végsebességét pedig csak azért korlátozták 160 km/órára, mert 37 colos (külső átmérő) extrém terepgumikon fut, amelyekben akkora bütykök vannak, mint Bud Spencer ökle. Nemcsak a motort, a külsőt is megvadították a bottropi tuningcégnél, a sárvédőszélesítéseket és a motorháztető púpját például karbonból készítették.
Érthetetlen a tömegcsökkentési szándék, hiszen a B63S - 700 6x6 így is majdnem 3775 kilót nyom, az a pár deka, amivel a plasztik többet nyomna, már igazán nem osztana, nem szorozna. Sajnos az autó árát nem árulta el a Brabus, de alighanem nem járunk messze az igazságtól, ha átszámítva minimum 140-150 millió forintra taksáljuk.