Álca nélkül látható a Ssangyong Rodius

ssangyong rodius
Vágólapra másolva!
Álcázatlan kémfotók jelentek meg a koreai gyártó hatalmas buszlimuzinjáról. Szebb lett, mint az elődje, de azért ez sem matyóhímzés.
Vágólapra másolva!

Forrás: [origo]

A nemrég bemutatott gyári grafikák alapján ígéretesebbnek tűnt a minden idők egyik legrondább autójának választott Rodius utódja, de a most nyilvánosságra került álcázatlan kémfotók láttán már úgy tűnik, korai volt az optimizmus.

Forrás: [origo]

Ami a grafikákon még arányosnak és modernnek hatott, az a maga fizikai valójában már inkább aránytalannak és elnagyoltnak tűnik. Elsősorban a C-oszlop mögötti részre fért volna rá még egy kis formatervezői munka, a hatalmas fémfelületek a hozzájuk képest kisméretű kerekekhez nem passzolnak.

Forrás: [origo]

Az orr egészen elfogadható lett, de a króm adagolásánál a kevesebb több elvet megfogadhatták volna a dizájnerek.

Forrás: [origo]

Belül elég szokványos műszerfal található, egyetlen különlegessége, hogy a vezető előtt és középen is van egy-egy sebességmérő, előbbi digitális, utóbbi analóg. A hatalmas, jól használható utasteret megörökölte az új Rodius is, három sorban hét ülést helyeznek el, a képek alapján a leghátsó sorban sem kell majd szorongani.

Forrás: [origo]

Az európai piacon kétliteres dízelmotorral és összkerék-meghajtással fogják forgalmazni a hatalmas autót, amelynek világpremierjét a márciusi Genfi Autószalonon tartják. A világ más részein 3,2 literes Mercedes-eredetű V6-os benzinmotorral és Korando Turismo néven is bevezetik az autót.