Ilyen egy igazi minibusz

A Rinspeed legújabb tanulmányautójának olyan az ajtaja, mint a kék Ikarusnak, és inkább állni kell benne, mint ülni.

Forrás: Rinspeed

Mióta a svájci Rinspeed 2008-ban eladta a Porsche-tuning üzletágát a Mansory-nak, úgy tűnhet, hogy csak azért léteznek, hogy minden évben előrukkoljanak egy érdekes tanulmányautóval az aktuális Genfi Autószalonra. Iden a microMAX lesz kiállítva a standjukon, amely egy városi, rövid távú utakra kifejlesztett kisautó hihetetlenül nagy beltérrel.

 

 

A mindössze 3,7 méter hosszú kocsi nagyjából akkora parkolóhelyet foglal, mint egy Mini, viszont a 2,2 méteres magassága miatt akár állva is lehetne utazni benne. Négyen-öten kényelmesen elférnek a "kisszobában", és még egy babakocsi vagy egy kerekes szék is elfér mellettük. Az ülőhelyek nem igazi ülések, inkább csak támasztékok, amelynek neki lehet dőlni, emiatt speciális biztonsági öveket kellett kifejleszteni.

Forrás: Rinspeed

Erősíti a buszos érzést a vízszintesen álló kormány, a szétnyíló elektromos ajtó, és a lapos padló is, azonban a kék BKV-buszokon hiába is keresnénk a TFT műszeregységet 19 colos HD felbontású érintőképernyőt, amely a navigáció mutatása mellett műszerfal kapcsolóinak és a közösségi médiaoldalak megjelenítésére is használható.

Forrás: Rinspeed

Nem csak abban nyilvánul meg a környezetbarát működés, hogy a microMAX elektromos hajtású, hanem abban is, hogy az autót városi telekocsi szolgáltatásra is tökéletesen lehet használni a hozzá fejlesztett, felhő alapú applikációval. Aki utazni akar, annak csak az úti célt kell beírnia a programba, és utána jó eséllyel a legközelebbi, arra járó microMAX sofőr majd fel is veszi.

Forrás: Rinspeed

Mivel a kocsik hálózatban működnének, a valós idejű közlekedési információk lehetővé tennék, hogy a navigációs rendszer mindig a leggyorsabb utat számolhassa ki a pillanatnyi forgalmi helyzetben. Nem lehet panasz a szolgáltatásokra, mert minden üléshez számtalan csatlakozó és egy táblagép tartozik, de beépített kávéfőző és hűtőszekrény is van.