Már nem olyan macsó a Chevrolet Camaro

Frissítésen esett át a Chevrolet Camaro, és megjelent egy új csúcsmodell is. A Z/28 hétliteres V8-ast kapott.

A New York-i Autószalonon rántották le a leplet a felújított Chevrolet Camaróról, amely nem sokat változott elődjéhez képest. Új első-hátsó lökhárítót és fényszórókat, vékonyabb hűtőrácsot, módosított hátsó lámpaburákat, valamint áttervezett csomagtartófedelet kapott a sportkocsi, amelyektől kétségkívül modernebb, ugyanakkor kevésbé vad benyomást kelt. Az utastérhez hozzá sem nyúltak.

A frissítéssel együtt érkezett egy új sportmodell is, amellyel a legendás Z/28 jelölés tér vissza. Ezzel a modellel a ZL1-et váltja le a Chevrolet, az újdonság elődjénél jóval könnyebb és erősebb. Noha részleteket nem közölt a gyártó, annyi biztos, hogy a Z/28 hétliteres V8-as motorja "legalább 500 lóerős", legnagyobb nyomatéka 640 Nm körüli. Kizárólag hatfokozatú, rövid áttételezésű kézi váltóval lesz kapható.

A Z/28 a normál Camarónál 45, a kompresszoros ZL1-nél 136 kilóval könnyebb, a General Motors igazi pályaautónak szánja. Azt ugyan nem árulta el a gyártó, hogy pontosan hol, de az első tesztek szerint a Z/28 három másodperccel jobb köridőt tud a ZL1-nél.

Az alapváltozathoz elérhető motorokról és árakról későbbre ígért tájékoztatást a General Motors.