Akár hiszik, akár nem, nyolc ember elfér az élére állított cipősdobozban. De az Enjoy típusnév azért erős túlzás.

Forrás: Chevrolet India
Szűk ablakaival kissé a Nissan NV200-ra emlékeztet az Enjoy. Csak ez kínai alapokra épül

A sajtófotó-készítés tudománya abban áll, hogy minden autót lehet olyan szögből, olyan háttérrel fényképezni, hogy felkeltse a vágyat a vásárláshoz. Ez azonban csak feltételesen sikerül a Chevrolet Enjoy-nak, annak ellenére, hogy otromba részletek helyett teljesen hétköznapi hűtőmaszkot, lámpákat és légbeömlőket kapott. Az esetlenség arányaiban rejlik: a lemezfelületekhez képest aprók az ablakai, a keskeny és magas bódé pedig komikusan kicsi kerekeken áll - láthatóan nem szépségversenyre tervezték, vagy kiadós élményautózásra egy szerpentinen (igaz, legalább hátsókerék-hajtású).

Forrás: Chevrolet India
A korai számítógépes grafikákon sem tűnt egy matyóhímzésnek. A tolóajtók elmaradtak

Tömpe orrához képest szokatlan hatalmas hátsó túlnyúlása, de mindenre megvan a magyarázat: amerikai vagy koreai alapok helyett egy apró kínai egyterű, a Wuling bővítésével született - valahogy úgy, mint amikor egy pincét családi házzá toldanak, és később még egy tetőteret is felhúznak rá. A Mumbaiban bemutatott apró egyterű azonban tud valamit, ami biztosan enyhíti a vizuális sokkot: alig 4,3 méteres (vagyis az előző Ford Focuséval megegyező) hossza ellenére kiviteltől függően hét vagy nyolc férőhelyet kínál, ami segít megoldani a népes indiai családok mobilitását, és a leghátsó üléssort ledöntve, öt vagy hat utassal a fedélzeten is 630 literes csomagtere marad.

Forrás: Chevrolet India
Természetesen jobbkormányos az indiai Chevy. A kétszínű kárpit prémiumérzetet sugall - hamisan

Bár teherautósan egyszerűek benne a műanyagok, a kényelemről nem kell teljesen lemondani, az utastér hátsó részét is hűtő klíma mellett tolatóradar és sok más extra is elérhető hozzá. Biztonság terén azonban igen szegényes a felhozatal, vezető- és utasoldali légzsák, illetve ABS csak a csúcsmodellhez jár, további kiegészítőkről kár álmodozni. Ezek ellentételezéseként átszámítva mindössze 2,25 millió forint az alapára, az 1,4-es alap benzinmotor (103 lóerő) helyett pedig takarékos 1,3-as dízellel (75 lóerő) is meg lehet vásárolni. Arról nincs hír, hogy Indián kívül is forgalmaznák, de Európába aligha juthatna el ilyen, gyaníthatóan egycsillagos töréstesztre is éppen hogy elég biztonsági kialakítással.