Az Interbrand szerint a világ tizedik legértékesebb márkája a Toyota. A Volkswagen messze lemaradva.

Közzétette a világ legértékesebb márkáinak 2013-as rangsorát (Best Global Brands) az Interbrand. A cég a márkák értékének megállapítása során azt is vizsgálja, hogyan tud egy márka olyan működési módszert kialakítani, amely a vásárlói igények teljesítésétől az üzleti értéknövelésig minden területen előnyt jelent.

A 2013-as listán az Apple szerezte meg az első helyet 98,316 milliárd dolláros értékkel. Második a Google 93,291 milliárd dollárral, míg a harmadik helyre a Coca-Cola került 79,213 milliárd dolláros értékkel. A legértékesebb autómárka a tizedik helyen álló Toyota, amelynek értéke 35,346 milliárd dollár az Interbrand szerint. A 11. helyre került Mercedes-Benz értéke 31,904, a 12. BMW-é 31,839 milliárd dollár.

Forrás: Toyota

Az első százban szerepel még a Honda (20., 18,490 milliárd dollár), a Volkswagen (34., 11,120 milliárd dollár), a Ford (42., 9,181 milliárd dollár), a Hyundai (43., 9,004 milliárd dollár), az Audi (51., 7,767 milliárd dollár), a Porsche (64., 6,471 milliárd dollár), a Nissan (65., 6,203 milliárd dollár), a Kia (83., 4,708 milliárd dollár), a Chevrolet (89., 4,578 milliárd dollár) és a Ferrari (98., 4,013 milliárd dollár).