Az autós formatervezés aranykönyvébe valószínűleg soha nem kerül be az előző 1-es BMW, amelyet sokan tartanak a gyártó valaha volt legrondább modelljének. A kritikák ellenére a bajorok nem kapkodták el a frissítést, az eredeti menetrend szerint érkezett a megújult modell, amely alaposan átalakult elődjéhez képest.

Forrás: BMW

Az új fényszórókkal és az átszabott első lökhárítóval mindjárt emészthetőbb arca lett az 1-esnek, ezúttal talán hátul estek túlzásba a dizájnerek az X1-esére emlékeztető nagy hátsó lámpákkal. Az utastérben új vezérlőegységet kapott az audiórendszer és a klíma, új 6,5 colos, nagyobb felbontású alapkijelző jelent meg, felárért 8,8-as is rendelhetővé vált.

Forrás: BMW

Frissítettek számos vezetéstámogató extrát, mindezek tetejébe az 1-es már háromhengeres motorokkal is kapható. Az új másfél literes dízel 116, a másfél literes benzines 109 lóerős teljesítménnyel rendelhető, de reszeltek a kétliteres dízelen és benzinesen is.

Forrás: BMW

A gázolajos 150, 190 és 224, míg a benzines 136, 177 és 218 lóerős teljesítménnyel kapható. Az M135i háromliteres turbós hathengerese hét lóerővel erősödött, már 326 lóerőt tud.