Bivalyerős motorral és hátsókerék-hajtással jön az Alfa nagy reménysége. Egy héten belül bemutatkozik a végleges dizájn, de ha olyan lesz, mint a számítógépes grafika, nagy baj nem lehet.

A jövő héten mutatja be legújabb típusát az Alfa-Romeo. Ahhoz, hogy méltó ellenfelet állítsanak a 3-as BMW-nek és az A4-es Audinak, a gyáriak minden területen odatették magukat. Erre szükség is volt, hiszen az Alfa ma alig létező márka, a 2008-ban megjelent MiTo és a 2010-es Giulietta mellett csak a ritka 4C alkotja a kínálatot. A középkategóriát pedig már 2011-ben, a 159 kifutásával elhagyták. 

Forrás: Thorsten Krisch

Az új, egyelőre Giulia-ként emlegetettet jármű Harald Wester vezérigazgató szerint stílusos és lélekkel teli lesz, ahogyan azt egy Alfától várni lehet. A drágább verzióba ezért egy Ferrari fejlesztésű V6-os motort szerelnek majd be, míg az olcsóbb variánsok a szintén jól sikerült, a 4C-ből már megismert 1,75 literes turbómotor továbbfejlesztett változatát kapják meg.  

Forrás: Thorsten Krisch

A Ferrari a hamarosan bemutatkozó, minden eddiginél olcsóbb Dinóban is használja majd a fejlesztést, ott 500 lóerős teljesítményt ad majd le. Az Alfa Giuliában valószínűleg kisebb lesz a teljesítménye, de a hang biztosan kárpótol majd, nem is beszélve a hátsókerék-hajtásról.
Wester szerint az efféle fejlesztések miatt kitűnnek majd a német prémiumok mezőnyéből. A bemutatóra a június 24-ei Milánói Expón kerül sor, a kereskedésekbe pedig 2016 tavaszán érkezik meg a modell.