A Skoda jobban érdekli az embereket, mint a Mercedes

Vágólapra másolva!
Egy autó népszerűsége nemcsak az eladási darabszámokban mérhető, hanem abban is, hogy a hivatalos bemutató után mekkora érdeklődést vált ki az emberekből az interneten. Ebben most a Skoda lett a legjobb.
Vágólapra másolva!

Meglepő felmérést készített a TNS globális kutatási tanácsadó cég. Azt vizsgálták, hogy egy adott típus a bemutatása után mekkora érdeklődést vált ki az interneten, beleértve a blogokat, fórumokat és közösségi médiát. Ezek alapján az új Skoda Superb magabiztosan az első helyen végzett.

Forrás: Skoda

Ez annak is köszönhető, hogy a csehek már a bemutató előtt elkezdték az információk és képek kiszivárogtatását, hasonlóan a Fabiához. Ráadásul az elődhöz képest óriásit változott a modell, vadonatúj formatervet, modern vezetőtámogatási rendszereket kapott, ezzel a nála drágább járműveket is megszorongathatja.

Mercedes GLE Coupé Forrás: Mercedes-Benz

Második helyre a Mercedes GLE Coupé került, amely a korábbi M-osztályt váltotta fel. Ez a típus szerepelt a Jurassic World című filmben, illetve már annak előzetesében is, ami hozzájárult a széles körű ismeretséghez. A francia Renault besöpörte a harmadik és negyedik helyet is, a Kadjar és az Espace típusokkal.

Renault Kadjar Forrás: Renault

Mivel Európában nagyon ráharaptak a kompakt SUV-okra, így a Kadjar épp a legjobbkor érkezett. Az Espace pedig a legendás egyterű nevét viszi tovább egy új koncepció mentén, ráadásul a reklámjához felkérték Kevin Spacey színészt, ami jó döntésnek bizonyult.

Renault Espace Forrás: Renault

A TNS kiemelte, hogy az internetes közönséggel való kapcsolat egyre fontosabb, és nagyobb befolyást érhetnek el vele a gyártók, mint a hagyományos csatornákon. A felmérés során kiderült, hogy az emberek több mint 90 százaléka már online keres információkat autóvásárlás előtt, így az autógyártók is kénytelenek erre a területre egyre több pénzt és energiát fordítani.