A Hyundai kukába dobja a kezelési könyvet

2015.11.17. 14:47

Egy modern autónál az alaptípushoz is komoly használati utasítást adnak, de ha valaki egy jobban felszerelt  járművet választ, valóságos lexikont kell lapozgathat, ha szeretne valamilyen funkció működésére vagy hibajelenségre magyarázatot kapni. Néhány márkánál már a fedélzeti menüből is elérhető a kézikönyv, most pedig a fejlesztések következő lépcsőfokához értünk. 

A Hyundai megelégelte a könyvnyomtatást, elvégre nem csak a tulajdonosnak kényelmetlen és időrabló a sok száz oldal között keresgélni, de a gyártónak is sok pénzbe kerül minden példány, a környezetvédelmi oldalról nem is beszélve. Most elsőként az autógyártók közül egy 2D/3D kezelési könyvet adtak ki, amely drasztikusan új formában segít megtalálni a felhasználó kérdésére a választ.

Forrás: Hyundai

Nem szimpla elektronikus kiadásról van szó, hanem kiterjesztett valóságban működő dologról, tehát az alkalmazás indítása után a készülékünket csak rá kell irányítani az autó azon részére, amiről információt szeretnénk, a képernyőn pedig felbukkannak a választható opciók.

Gyakorlatilag keresni sem kell a rengeteg információ között, így jóval gyorsabban és egyszerűbben jutunk el a kívánt tartalomhoz. Az új Virtual Guide nevű alkalmazás már letölthető mind Android, mind pedig iOS eszközökre, viszont egyelőre csak a 2015-ös modellévű Sonata típussal kompatibilis.

Forrás: Hyundai

Az sem kis előny, hogy nem csak szöveges és képi tartalmat kapunk vele, hanem 3D fotókat, valamint több mint 80 how-to videót, amik bizonyos műveletek helyes végrehajtását mutatják be. Később természetesen több modellre is kiterjesztik majd ezt a megoldást, és más márkáknál is átveheti a hagyományos kezelési könyvek helyét.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK