Bugatti-motor hajtja a dűnemászó sportterepjárót

Vágólapra másolva!
Ez lenne az egyetlen SUV a világon, aminek középmotorja és csak két ülése van.
Vágólapra másolva!

Manapság újra egyre népszerűbbek a terepjárók és a szabadidő-autók, a Bentley pár hónapja mutatta be a Bentaygát, a Rolls-Royce és a Lamborghini pedig hivatalosan is megerősítette, hogy már dolgozik a saját SUV modelljén.

Forrás: Camal

Ezek után nem csoda, hogy a kis független autógyártó manufaktúrák is lehetőséget látnak ebben a szegmensben, ezúttal a Camal nevű tervezőcég mutatta be számítógépes grafikákon, hogy hogyan képzeli el a jövő hibrid sportterepjáróját.

Forrás: Camal

A magas építésű Ramusa HyperSUV felépítésében a sportautókhoz áll közel, ugyanis mindössze két ülése van, a motorját pedig ezek mögött hordja, ami jó súlyelosztást garantál.

Forrás: Camal

A kocsi mozgatását a még a Volkswagen-éra előtt készült Bugatti EB110 3,5 literes, négy turbóval lélegeztetett V12-es motorjára bíznák, amely az első tengelyt hajtó kisegítő villanymotorral együtt 800 lóerős összteljesítményt adna le a tervek szerint.

Forrás: Camal

A mindössze 4,3 méter hosszú autó szélessége meghaladja a 2 métert, a magassága viszont csak 1,3 méter a 0,25 méteres hasmagasság ellenére is. Ha nem lenne ilyen nagy a hasmagassága, akkor a Ramusa formája jól illeszkedne a többi szupersportkocsié közé. A kissé jellegtelen, de szép részletmegoldásokkal rendelkező karosszéria klasszikus arányaival, rövid túlnyúlásaival a leginkább a modern Lamborghinikre emlékeztet.