A termékmegjelenítés annyira régi műfaj a filmekben, hogy már az 1972-es Puma Dune Buggy is egy ilyen konstrukció keretében kerülhetett be Bud Spencer és Terence Hill egyik legnépszerűbb mozijába. A kis olasz műhely autójának alapjait a Volkswagen Bogár adta, a hajtáslánc is kompletten a tömegautóból érkezett.
A buggy üresen viszont mindössze 560 kilós volt, így kimagasló vezetési élményt nyújtott. A Puma története 1993-ban ért véget, amikor leégett a gyár és vele együtt a legújabb prototípus, az alapító Adriano Gatto pedig a törvényi szabályozás változása miatt nem akart mindent elölről kezdeni.
Carlo Pedersoli és Mario Girotti filmjeiben a járművek máskor is fontos szerepet kaptak. Az És megint dühbe jövünkben az akkoriban nagyon népszerű roncsderbik kaptak kiemelt szerepet, a cselekmény középpontjában volt egy kamion is.
Klasszikus csőrös amerikai teherautó a színészpáros több más filmjében is feltűnt (például Nyomás utána!), az emlékezetes pisztáciás jelenet középpontjában pedig egy fagyiskocsi volt.
A Nyomás utána című filmben texasi milliomosoknak álcázott titkosügynököket játszik a két legenda, emlékezetes kalandokat átélve egy szarvval díszített, dallamkürtös, 1958-as Lincoln Continentalban. Végtelenül hosszú motorházteteje alatt egy hétliteres V8-as motor gurgulázott, a luxuskabrió a Cadillac Eldorado első számú vetélytársa volt.
Évtizedek óta hagyományosan Alfa Romeókkal járnak az olasz csendőrök és rendőrök, természetesen ilyen autó volánja mögé pattant Bud Spencer is, amikor 1973-ban leforgatták a Piedone, a zsaru című filmet. Rizzo felügyelő Nápolyban üldözi a drogkereskedőket, és az egyik első európai sportszedán, a dupla vezérműtengelyes motorú, tárcsafékes, korát messze megelőző Giulia ebben remek partnere.
1977-ben forgatták a Bűnvadászok című olasz vígjátékot, de nem európai helyszíneken, hanem zömmel Miamiban. Bud Spencer és Terence Hill rendőrnek áll, és nem elsősorban autók, hanem Harley-Davidson rendőrmotorok nyergében parádéznak, de a legtöbb néző retinájába valószínűleg egy másik jelenet égett bele: két szőke hölgy egy '75-ös Chevrolet Caprice lerobbanását színlelve próbálta behálózni a zsarukat.
A Különben dühbe jövünk jeleneteit máig kívülről fújja egy generáció, és az emlékezetesek közé tartozik a motorokkal vívott lovagi torna is. Terence Hill gépe (egy spanyol gyártású, 1973-as Ossa 250 AE enduró) is nagyon menő, de Bud Spencer óriáskerekűje mindent visz: egy Moto Zodiaco Tuareg, amelyet kifejezetten lápos, homokos talajra fejlesztettek ki munkagépnek.
Eredetileg a Piedone-sorozat brazil folytatásának szánták, de végül önálló moziként, Nincs kettő négy nélkül címen készült el Bud Spencer és Terence Hill 1984-es filmje, amelyben a főhősök kettős szerepet játszanak. Egy 1962-es Rolls-Royce Silver Cloud II-t használnak benne, olyan fényezésekkel és trükkökkel, amelyektől a gyárban valószínűleg mindenki ereiben meghűlt a vér.