A 30 km-es dugó csak a kezdet volt, nyáron az M7-esen állhatnak sorok

Vágólapra másolva!
Harminc kilométeres torlódást okoztak csütörtökön az útfelújítások az M1-es autópályán. A munkálatok miatt egész nyáron dugók várhatók a hazai autópályákon.
Vágólapra másolva!

A csütörtöki gigadugó után a Bors megkérdezte a Magyar Közút Zrt.-t, hogy meddig tartanak a munkálatok az M1-esen, és hol várhatók még nagyobb torlódások a következő időszakban.

Az idén 1200 kilométernyi út teljes körű felújítását indíthatják el a kátyúzási munkákon felül, az autópályákon erre készülhetnek az autósok:

  • M1: Kisebb-nagyobb felújítások lesznek mindkét irányban egészen augusztusig. Következmény: nagy dugók a főváros felé, problémásabb út Győr és Hegyeshalom felé.
  • M2: Csak egy-egy sávon lehet autózni, reggel általában a főváros felé, délután pedig Vác irányába alakulnak ki dugók a szélesítési munkálatok miatt, ami így is marad egészen jövő év végéig.
  • M3: Jelenleg zajvédő fal épül Gödöllőnél, ami torlódásokat okoz. Új csomópont készül Mogyoród térségében. A polgári Tisza-híd közelében Nyíregyháza felé másfél hónapnyi munka várható, Bag környékén három hónapig lesz felújítás.
  • M5: A Budapest felé vezető oldalon Lajosmizse térségében felújítja a burkolatot az autópálya-kezelő, több mint 10 kilométert érint a munka. Kecskemétnél két kilométeren van sávlezárás hídjavítás miatt.
  • M7: Siófok térségében Letenye felé mintegy 20 kilométert érintő, teljes körű felújítást végeznek, ami várhatóan nyolc hónapig tart.