Erről a Toyota Corolláról már nem az unalom jut majd az eszébe

Toyota Corolla
Vágólapra másolva!
Meghalt az Auris, visszatért a Corolla, az ötajtós és a kombi is újra a régi névre hallgat. De ennél sokkal jobb hírekkel is szolgálhatunk az új, rögtön háromféle karosszériával érkező Toyotával kapcsolatban: nemcsak remekül néz ki és jó vezetni, hanem ebben jelenik meg a vadonatúj, 180 lóerős hibrid hajtás is.
Vágólapra másolva!
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyoda Akio, a Toyota vezérigazgatója 2014-ben jelentette be, hogy a cége

nem kíván többet unalmas autókat gyártani.

Akkor legyintettünk erre, de az azóta bemutatott modellek, mint például a C-HR, a Supra, a negyedik generációs Prius vagy az új RAV4 – de említhetnék a merész formájú mai Lexusokat is – bizonyítják, hogy tényleg komolyan gondolta az amúgy hobbi-autóversenyző nagyvezér a japán gyártó filozófiájának megújítását.

Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla

A klasszikus, ötajtós Corolla 13 éve nincs velünk,

hiszen 2006-ban az új modellt Auris névre keresztelte a Toyota, amivel a bevállalósnak szánt formára szerették volna felhívni a figyelmet. Utólag persze már egyáltalán nem tűnik izgalmasnak az első Auris vonalvezetése, mint ahogy a 2012-ben érkezett utódáé sem, amit annak idején persze szintén merésznek szántak.

A hibrid hajtás úttörője

Hogy ez a két szürke eminenciás mégis helyt állt az európai piacon olyan komoly ellenfelek ellen, mint a Golf, az Astra, a Focus, nemcsak a bizalmat ébresztő Toyota márkanévnek köszönhető, hanem annak is, hogy ezek voltak az első alsó-középkategóriás típusok Európában, amelyeket full hibrid hajtással meg lehetett venni.

Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla
Toyota Corolla

A második Aurisban

a Priusból átvett hibrid technológiát kombiként is elérhetővé tették,

ami a dízelbotrány után igencsak megtolta a típus eladásait - a pesti taxisok máig áldják ezért a Toyota vezetők nevét. Viszont a flottamenedzserek és a vidéki nyugdíjasok kedvencét, a mindig Corolla néven árusított, Törökországban gyártott négyajtóst nem kínálták hibridként, de most ezen is változtatott a Toyota.

Ezt a nevet az egész világ ismeri

Újra Corollának hívják az ötajtóst és a kombit is, visszanyúlt tehát a Toyota ahhoz a névhez, ami 1966, az első generáció bemutatása óta a világ legnépszerűbb típusának számít több mint 47 millió eladott példánnyal (a 8 évvel később érkezett Golfot több mint 10 millióval veri).

A Corollát még Lukács László is beleszőtte a Tankcsapda Magzat a méhben c. lemezének egyik dalszövegébe, ami nem csoda, hiszen a világ egyik legismertebb autójáról van szó, ami mindenhol ugyanazt jelenti bő fél évszázad óta: unalmat és megbízhatóságot.

Eddig talán csak három Corollát lehetett izgalmasnak nevezni: a 80-as évek sportos hátsókerék-meghajtású kupéját, a Corolla GT-t (AE86, a képen), valamint a békalámpás WRC versenyautót (amely emlékezetes módon, a cél elÅ‘tt pár száz méterrel fosztotta meg Carlos Sainz-ot a harmadik világbajnoki címétÅ‘l az 1998-as Brit-ralin), valamint a 2000-es Ã