Nem fogja elhinni, mekkora az új McLaren csomagtartója

McLaren GT
Vágólapra másolva!
A GT a cég valaha volt legpraktikusabb autója, de azért a sebessége sem rossz.
Vágólapra másolva!
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT

Az új McLaren nem a hiper- vagy a szupersportautók táborát gyarapítja, hanem a nagy túrakupékét, ugyanis

arra tervezték, hogy két személy kényelmesen és gyorsan szeljen át vele kontinenseket, a csomagjaikkal együtt.

Az Aston Marton DB11 és a Bentley Continental GT új vetélytársáról azt állítja a gyártója, hogy könnyebb és gyorsabb minden más, ma piacon lévő gran turismónál.

Elöl 20, hátul 21 colosak a felnik, a középmotoros elrendezés szokatlan egy gran tourertől Forrás: McLaren

Ugyanarra a szénszálas MonoCell II-T vázra épül a GT, mint a többi McLaren, azzal a különbséggel, hogy a hátsó részt átdolgozták, hogy méretes csomagtartót alakíthassanak ki benne.

Hátul 420, elöl 150 literes a poggyásztér,

a kalaptartóra még két 185 centis síléc vagy egy komplett golftáska is gond nélkül befér, ami azért nem általános a középmotoros sportkocsik között.

McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT

Nemcsak a csomagtartó kialakításával, hanem a zajkomfort és a rugózás finomításával is felkészítették a GT-t a hosszú távú utazásokra, ezenkívül puhábbra cserélték a motortartó bakokat, és a kilátást is javították a C-oszlopba vájt apró ablakok segítségével. A

felfelé nyíló, extravagáns ajtókról azért nem mondtak le,

ez már McLaren-védjegynek számít.

Puritán luxus fogadja az utasokat, a funkció nélküli, öncélú megoldásokat kerülték Forrás: McLaren

A belső térben a wokingi gyártó célszerűségre törekvő hozzáállása a legmagasabb szintű luxussal keveredik, ami az anyagválasztáson (világelsőként kasmír kárpitozás is kérhető) és a formákon is tükröződik. Kényelemre optimalizált, de azért megfelelő oldaltartást is adó, elektromos mozgatású üléseket terveztek a GT számára, a klímavezérlés az infotainment rendszer képernyőjére költözött.

McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT

A meghajtásról a McLaren bevált, négyliteres biturbó V8-as motorja gondoskodik, ami a GT-ben

620 lóerőt és 630 Nm-t ad le

egy hétfokozatú dupla kuplungos váltón keresztül a hátsó kerekekre. Rajtprogrammal 3,2 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára a GT, a végsebessége 326 km/óra, mindkettő a legjobb érték a kategóriában.

A trükkös, elektronikusan vezérelt, proaktív lengéscsillapítási rendszer agya szenzorokkal figyeli a GT előtti utat, és

két ezredmásodperc alatt a burkolat minőségéhez hangolja a gátlók keménységét.

Jó szokás szerint megmaradtak a jó visszajelzéseket adó hidraulikus kormányszervónál, de a kis sebességnél adott rásegítést nagyobbra állították a többi McLarenhez képest, és a karbon-kerámia fékrendszert is úgy hangolták, hogy akár városi forgalomban is finoman lehessen adagolni.

McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT
McLaren GT

Nagy-Britanniában

163 ezer fontos, azaz 60,7 millió forintos alapárat

határoztak meg a GT számára, az első példányokat még év vége előtt átvehetik a boldog tulajdonosaik.