Újraforgatták az egyik legismertebb autóreklámot, az eredetinél is ütősebb lett

lexus
Vágólapra másolva!
A Lexus harminc év után forgatott újra egy legendás reklámot, főszereplőnek sem akárkit választott a márka.
Vágólapra másolva!

A Lexus márka 1989-es bevezetése szinte egyik napról a másikra borította fel a teljes luxusautó-piacot. A sikerben nem kevés része volt egy félperces reklámfilmnek, amelyben kreatív, mégis utánozhatatlanul egyszerű módon demonstrálták az LS400 hajtásláncának tökéletes kiegyensúlyozottságát: a motorházfedélre épített, csordultig töltött pohárgúlából egy csepp pezsgő sem ömlött ki, miközben a fékpadra helyezett autó csúcssebességig gyorsított.

A reklám annak idején minden létező szakmai díjat megnyert, és a figyelem középpontjába helyezte a márkát. A Lexus képviselőit televíziós műsorokba hívták meg, hogy élő adásban ismételjék meg a mutatványt, a versenytársak pedig még hosszú éveken át utaltak vissza erre a jelenetre.

A harmincadik születésnapját ünneplő márka most újraforgatta a reklámtörténeti jelentőségű filmet – két fontos különbséggel. Az egyik természetesen az autó: az 1989-es LS400 helyett egy 2020-as modellévű LS500 kapta a főszerepet. A másik pedig, hogy ezúttal nem egy test nélküli kéz halmozta piramisba a pezsgős poharakat, hanem maga Tojoda Akio, a Toyota elnöke.

A 63 éves szakemberről eddig is tudni lehetett, hogy képzett autóversenyző, arra azonban csak a most bemutatott filmből derült fény, hogy a humora is remek.

Az autógyárat alapító Tojoda Kiicsiro unokája, a világszerte több mint 370 ezer embert foglalkoztató cégcsoport első számú embere a filmen gyermeki lelkesedéssel lát hozzá a feladathoz, nem szégyell hibázni sem. A lényeg persze itt is ugyanaz: a fékpadra emelt luxuslimuzin teljesen rezgésmentesen éri el végsebességét, és miközben a háttérben szóról szóra ugyanaz az ünnepélyes szöveg kíséri az eseményeket, mint harminc éve, Tojoda szan diadalmasan kiált fel:

(Forrás: Smarter Media)