Óriási felháborodás az autóreklám miatt, amelyben egy kislány is szerepel

Vágólapra másolva!
Megbánták, hogy kitették, és belső vizsgálatot indítanak az ügyben.
Vágólapra másolva!
Forrás: Audi/Twitter

A képet, amely egy banánt evő kislányt mutat egy RS4 orra előtt, vasárnap töltötték fel a Twitterre, azzal a szöveggel, hogy „Hagyd, hogy a szíved gyorsabban verjen - minden értelemben." Első pillantásra ártalmatlannak tűnik a reklám, mégis óriási felháborodást okozott, mert sokak szerint szexuális értelemben provokatív. Mások úgy gondolják, a kép megmutatta, hogy az autókkal milyen könnyű elütni egy alacsony gyereket, mert alig látszik a vezetőülésből.

Hétfőn már törölte a reklámot az Audi, és így reagált a kritikákra: „tegyünk tisztába valamit: igenis törődünk a gyerekekkel. Az Audi RS4 egy családi autó több mint 30 vezetéstámogató rendszerrel, többek között vészfékező asszisztenssel. Ezért mutattuk be többféle családtaggal az autót a kampányunk során.

Az Audinak sosem állt szándékában, hogy megbántson másokat. Őszintén bocsánatot kérünk az érzéketlen képért, és biztosítunk mindenkit, hogy a jövőben nem fogjuk használni. Azonnali vizsgálatot indítunk azzal kapcsolatban, hogy ez a kampány miként jöhetett létre, és, hogy hibáztak-e az ellenőrző mechanizmusaink ebben az esetben."