Megbánták, hogy kitették, és belső vizsgálatot indítanak az ügyben.

Forrás: Audi/Twitter

A képet, amely egy banánt evő kislányt mutat egy RS4 orra előtt, vasárnap töltötték fel a Twitterre, azzal a szöveggel, hogy „Hagyd, hogy a szíved gyorsabban verjen - minden értelemben." Első pillantásra ártalmatlannak tűnik a reklám, mégis óriási felháborodást okozott, mert sokak szerint szexuális értelemben provokatív. Mások úgy gondolják, a kép megmutatta, hogy az autókkal milyen könnyű elütni egy alacsony gyereket, mert alig látszik a vezetőülésből.

Hétfőn már törölte a reklámot az Audi, és így reagált a kritikákra: „tegyünk tisztába valamit: igenis törődünk a gyerekekkel. Az Audi RS4 egy családi autó több mint 30 vezetéstámogató rendszerrel, többek között vészfékező asszisztenssel. Ezért mutattuk be többféle családtaggal az autót a kampányunk során. Reméltük, hogy átmegy az üzenetünk arról, hogy még a közlekedésben résztvevők leggyengébbje is nyugodtan rábízhatja magát az RS technológiájára. Ez hiba volt! Az Audinak sosem állt szándékában, hogy megbántson másokat. Őszintén bocsánatot kérünk az érzéketlen képért, és biztosítunk mindenkit, hogy a jövőben nem fogjuk használni. Azonnali vizsgálatot indítunk azzal kapcsolatban, hogy ez a kampány miként jöhetett létre, és, hogy hibáztak-e az ellenőrző mechanizmusaink ebben az esetben."