Csak apró változásokat hozott a modellciklus felét jelző frissítés a normál, hosszított (Executive) és kombi (Sport Turismo) karosszériával kapható, második generációs Panamera külsején. Alapáron jár már a korábban külön megvásárolható Sport Design orr-rész, amely nagyobb légbeömlőkkel és oldalsó hűtőnyílásokkal teszi agresszívebbé a Porsche zászlóshajójának a megjelenését.
Hátul áttervezték a LED-es lámpatesteket,
amelyeket továbbra is egy világító csík köt össze a 3D-s Porsche felirat fölött (a GTS sötétített burákat kap).
A beltérben is nagyítóval kell keresni a különbségeket a modellfrissítés előtti Panamerához képest. Szerencsére a Porsche elárulta, hogy
lecserélték a kormányt,
fejlesztették a hangfelismerést, és még bevezették az úton leselkedő veszélyekre figyelmeztető, folyamatosan online frissülő Risk Radar rendszert és a vezeték nélküli Apple Carplay-t is.
Mivel az ügyfelek kevesellték az eddigi nem-hibrid csúcsmodell Panamera Turbo 550 lóerejét, a modellfrissítéssel egy időben kihozták a Turbo S-t. Ennek négyliteres, turbós V8-asát alaposan átdolgozták a weissachi mérnökök, hogy ki tudjanak nyerni belőle még 80 lóerőt és 50 Nm-t. A megnövelt,
630 lóerős teljesítménynek és a 820 Nm-es nyomatéknak
köszönhetően a 2080 kilós luxusautó gyorsulása 3,6-ról 3,1 másodpercre csökkent (ami így már veri a BMW M8 Gran Coupé 3,2 másodperces idejét), a végsebessége 306-ról 315 km/órára nőtt.
Az abszolút sebesség helyett a vezetési élményre kihegyezett Panamera GTS-nél csak 20 lóerővel lett erősebb a négyliteres V8-as (most 480-at tud), ugyanis inkább a teljesítményleadás finomhangolására koncentráltak. Mostantól a biturbó motor a fordulatszám emelkedésével arányosan ad le egyre nagyobb teljesítményt, még a tiltás közelében is, így
hasonló karakterisztikájú lett, mint egy kihegyezett szívómotor.
Az új sportkipufogó rendszer aszimmetrikusan elrendezett dobjaival állítólag az akusztikai élményen is sikerült javítani.
Az új konnektoros hibrid verzióban, a Panamera 4S E-Hybridben a 440 lóerős 2,9 literes V6-osnak egy 136 lóerős villanymotor segít a hajtásban, amelyet a nyolcfokozatú PDK váltó házába integráltak. Alig gyengébb és lassabb a 2225 kilós hibrid a Turbo S-nél:
a rendszerteljesítmény eléri az 560 lóerőt, a nyomaték a 750 Nm-t.
2 km/óra híján ez is megfutja a 300-at, a százas sprintet 3,7 másodperc alatt teljesíti.
Mivel az akkumulátor kapacitását 14,1-ről 17,9 kWh-ra növelték, a korábbi hibrid Panameráknál 30 százalékkal nagyobb (54 kilométer) lett a WLTP ciklus szerint mért hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban. Természetesen
a gyár által megadott 2,3 literes átlagfogyasztás fenntartásokkal kezelendő,
de az biztos, hogy ezzel a verzióval lehet a legtakarékosabban járni még akkor is, ha nem töltik fel az akkumulátort.
Minden Panamera modellben átdolgozták a futóművet, a felügyelő elektronikai rendszerek egy részét az alapoktól tervezték újra. Ennek eredményeképp a PASM nevű adaptív lengéscsillapítás komfortosabb futást biztosít, a PDCC nevű aktív stabilizátor-rendszer pedig kisebb karosszériadőlést enged a kanyarokban, és javítja a stabilitást. Javítottak a kormányzáson és a gumiabroncsokon is.
Németországban már rendelhető a frissített Panamera,
az alamodell bruttó 32,5, a nyújtott Turbo S 68,6 millió forintnak megfelelő euróba kerül - extrák nélkül.