Körzete az autópálya, de zöld rendszám nélkül - BMW 530d xDrive Touring teszt

BMW 530D teszt
Vágólapra másolva!
A BMW 530d mindig is aduásznak számított a közép- és felsővezetőknek szánt üzleti autók között, a frissítés utáni, összkerekes, lágy hibrid kombi pedig még a típuscsaládon belül is a csúcsot jelenti. Egy azonos technikájú X5-höz képest könnyebb, sportosabb és takarékosabb, csak terepre ne vigyék az alacsony hasmagassága miatt. További kérdést vet fel, hogy a hathengeres dízel helyett megéri-e inkább zöld rendszámos plug-in hibridet venni, erre csak a felhasználás módja adhatja meg a választ.
Vágólapra másolva!
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

Könnyű a BMW-nek. Ha esetleg jön egy-két kellemetlenkedő kritika valamelyik új modellről, amelyben megemlíti kekeckedő autós újságíró a szokásos panaszokat, hogy ez már nem igazi BMW, mert elöl hajt és keresztben van a motorja, meg különben is, hogy néznek ki ezek az új hűtőrácsok, kezdve az 1-es kitágult orrlyukaitól a 4-es nyúlfogain át a 7-es hatalmas krómvesééig, akkor megvan a tuti módszerük, hogy mivel lehet ismét dicshimnuszokat írattatni: csak ki kell adni tesztre egy 5-ös BMW-t, lehetőleg valamelyik zsíros, hathengeres motorral.

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

Még az sem baj, hogy a leggyengébb hathengeres (530d), a legkevésbé sportos konfigurációban (összkerekes kombi), mert így is

bőven megvan 6 másodpercen belül a 100-as sprint,

és nem sokkal később a 250 is, ha épp olyan szerencséje van valakinek, hogy a német autópályán próbálhatja ki. Bár ennek a selymesen járó sorhatos dízelnek létezett 340 és 400 lóerős változata is (az utóbbi eltűnt a modellfrissítésnél), egyik sem nyújt annyival többet az 530d-nél, mint amit a számok sugallnak.

Négyéves ez a nemzedék

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

A 48 éve létező 5-ös sorozat hetedik, G30/G31-es generációja 2016 végén mutatkozott be, és egyből a felső-középkategória élére ugrott, ugyanis egyetlen konkurense sem tudta ilyen jól ötvözni a luxusautókat idéző komfortot a sportos vezetési élménnyel, a fejlett infotainment rendszert a könnyű használhatósággal, és az erős motorokat az alacsony fogyasztással. Erősségeit a vevők is felismerték,

ezért fogyott belőle 600 ezer három év alatt,

ami egy drága autótól kifejezetten jó eredmény.

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

Mellesleg közel 100 kilót le is dobott a modellváltásnál, pedig bővült az alapfelszereltsége és olyan extrák jelentek meg hozzá, mint a távirányítós parkolás, a gesztusvezérlés, a korábbinál 70 százalékkal nagyobb head up display, az előzésre képes adaptív tempomat, a karosszériadőlést minimalizáló aktív kanyarstabilizátor-rendszer, és az összkerék-kormányzás.

hiszen lényegében megalkották a tökéletes üzleti limuzint.

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

De az autóipar természetesen nem így működik, és a fejlesztések egy pillanatra sem állhatnak le. Főleg a fedélzeti elektronika, az online szolgáltatások, a vezetéstámogató asszisztensek és a hibrid rendszerek fejlődnek rohamtempóban, és az egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásokhoz is folyamatosan alkalmazkodni kell, nemcsak az új modellgenerációk bemutatásánál. hanem a két premier között félúton érkező modellfrissítéseknél is. És a konkurencia sem alszik, ami az 5-ös BMW esetében azt jelenti, az Audi A6-ból megjelent 2018-ban a vadonatúj C8-as nemzedék, a W213-as Mercedes-Benz E-osztály pedig 2020 tavaszán frissült fel alaposan, kívül és belül egyaránt.

Mi változott a ráncfelvarrással?

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

Erre válaszul 2020 közepén a BMW is bemutatta a ráncfelvarráson átesett 5-öst új lámpákkal, lökhárítókkal, színekkel és felnikkel, bár

sokan valószínűleg így sem fogják észrevenni, hogy történt valami a külsővel.

Persze, mert jó volt az eddig is, Karim Habib ügyesen fejlesztette az előd, az F10-es 5-ös formáját, ügyelve arra, hogy konzervatív maradjon a dizájn, hogy a klasszikus BMW-s jegyek és arányok megmaradjanak.

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

Ez a mostani frissítés nem olyan radikális, mint az E-osztály esetében, a 2021-es modellév a legkönnyebben az L-alakú nappali fényeket rejtő fényszórókról, és a nagyobb, egymáshoz közelebb tolt vesékről ismerhető fel. A tesztautóban a kék betétekről felismerhető, lézeres távfényes, mátrix LED fényszóró volt, amelynek a távolsági fénye

már 660 méterre képes elvilágítani

a korábbi 530 helyett, és ilyenkor is bevilágít a kanyarokba.

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

De a fontosabb változások a motortérben történtek, mivel egy helyett már két plug-in verzió létezik (530e és 545e xDrive), de a nem zöld rendszámosok is zöldültek, mert a 48 voltos lágy hibrid rendszer minden négy- és hathengeres motorra rácsatlakozott, növelve a hatékonyságot - és sajnos a tömeget is. A gyári adatok szerint a tesztre kapott 530d xDrive Touring a facelift során

125 kilóval lett nehezebb,

vagyis amit a modellváltásnál 2016-ban fogyott az 5-ös, azt most mind visszahízta, és még hozzá is tett valamennyit pluszban.

BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt
BMW 530D teszt

Nehéz elhinni, hogy ezért mind a lágy hibrid rendszer felel, ugyanis a megerősített, szíjhajtású indítómotor-generátor, a 48 voltos akkumulátor (amelynek kapacitása csupán nyolcada a normál 12 voltosénak, és nem a csomagtartóban, hanem a motortérben kapott helyet) és a plug-in hibridből átvett regeneratív fékrendszer összesen nem nyomhat ennyit. Ehhez a tömegnövekedéshez képest eltörpül az xDrive összkerékhajtás 60 kilója, ami akár el is hagyható, az 530d-t ugyanis - a nála erősebb motorokkal ellentétben -

még meg lehet venni hátsókerék-meghajtással is, de kézi váltó már ehhez sincs,

az utoljára az E60-as 530d-ben volt 2005-ben.

A cikk folytatódik a második oldalon!