Az i4 Gran Coupét három hónappal a tervezett időpont előtt mutatták be, és már ősszel kapható lesz.

A jellegzetes vese hűtőmaszkot elsőként a kétajtós 4-es kupén láthattuk, már akkor is megosztotta a közvéleményt. Az i4 formája hű maradt a tavaly leleplezett tanulmány verzióhozForrás: BMW

Négyajtós Gran Coupé modellként érkezik meg a piacra 2021 őszén az i4, mint a BMW negyedik villanyautója az i3, iX3 és az iX után. Többféle változatban lesz elérhető, a legnagyobb, 80 kWh-s akkumulátorral 590 kilométer lesz a hatótávolsága.

Hosszú tengelytáv és géptető, rövid első túlnyúlás, kupésan lejtő tetővonalForrás: BMW

Az 530 lóerős M Performance csúcsverzió 4 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre, a végsebessége várhatóan eléri majd a 200 km/h-t.

A forma várhatóan csak minimálisan különbözik a hamarosan érkező, belső égésű motorokkal szerelt, négyajtós 4-es Gran Coupé-étőlForrás: BMW

„Egyenesben mindegyik tisztán elektromos meghajtású autó képes látványos gyorsulásra, a BMW-nek azonban ez nem kihívás. Ennyivel nem elégszünk meg" – mondta David Alfredo Ferrufino Camacho, a BMW i4 fejlesztési vezetője arra célozva, hogy a stabil, sportos futómű prioritást élvezett a fejlesztés során.

Zárt a hűtőrács, mivel alig van szüksége az elektromos hajtásnak hűtő levegőreForrás: BMW

A BMW i4 további részleteit a következő hetekben jelenti be a gyártó.