Elképesztően merész formával újul meg Magyarország egyik kedvenc autója

Opel Astra
The new 2021 Opel Astra
Vágólapra másolva!
A Peugeot-technikára épülő új Opel Astrából zöld rendszámos plug-in hibridet is lehet majd venni, de a benzinesek és dízelek is maradnak.
Vágólapra másolva!
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Az Opel végre bemutatta az Astra alapjaiban új, hatodik, L-jelzésű generációját, amely a francia PSA által fejlesztett EMP2-es padlólemezére épül, és a hajtásláncait is az új Peugeot 308-asból kölcsönzi. Viszont

az Opel főhadiszállásán, Rüsselsheimben tervezték és fejlesztették a francia alapokra,

és a gyártása is itt kezdődik meg még az idén ősszel.

Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Természetesen a Mokkához hasonlóan az Astra is az Opel új arcával, a Vizorral érkezik, amely egy zárt, fényes fekete maszkot és a hozzá illő, nappali fénnyel ellátott fényszórókat jelenti. A feláras adaptív LED fényszórók az Insigniából érkeztek, állítólag még precízebben takarják ki a szembejövőket, mint a korábbi mátrix technológia.

Hosszabb és alacsonyabb

Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Egyelőre csak ötajtós karosszériaváltozat létezik (később várható kombi is), amely 4,374 mm-es hosszával és 1,860 mm-es szélességével a kompakt kategória közepét célozza meg. Az Astra a rövid első túlnyúlásának köszönhetően mindössze 4 mm-rel hosszabb az elődjénél annak ellenére, hogy

a tengelytávja 13 mm-rel nőtt meg.

Csökkent viszont a magasság, de csak 15 mm-rel. Nemcsak az utas-, hanem a csomagtér is nagyobb lett, 370 helyett már 422 litert kínál.

Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

A német Egészséges Hát Munkacsoport által minősített első üléseket 12 mm-rel alacsonyabbra szerelték, mint az elődmodellben, bőrhuzattal szellőztetés, vezetőoldali masszázsfunkció és első-hátsó ülésfűtés is kapható hozzájuk, de akár Alcantara kárpitozás, valamint pneumatikus gerinctámasz is rendelhető.

Belül rá sem lehet ismerni

Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Teljesen digitális Pure Panel váltotta le a hagyományos, analóg műszeregyüttest, az utasok széles érintőképernyőkön keresztül vezérelhetik az új Astrát, azonban

a legfontosabb funkciók – például a légkondicionáló – továbbra is fizikai gombokkal működtethetők.

A hangfelismerésre is képes infotainment rendszerhez vezeték nélkül csatlakoztathatók Apple CarPlay-en vagy Android Autón keresztül okostelefonok. Felárért fejlett gépi asszisztensek segítik a vezető munkáját, a nagyméretű head-up kijelzőtől a holttér-figyelőn és a félautomata parkoló és önvezető rendszeren keresztül egészen a 360 fokos képet adó kamera-együttesig.

Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Elöl MacPherson, hátul egyszerű, csatolt lengőkaros futóművet kapott az Astra, nincs tehát független, többlengőkaros rendszer, mint sok konkurensben a Ceedtől a Golfon át a Focusig. Viszont a karosszéria torziós merevsége 14 százalékkal javult, ami talán vezetés közben is érezhető.

Konnektoros hibridként zöld rendszámot is kaphat

Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Már a bevezetésétől kapható lesz az Astra kétféle plug-in hibrid hajtással: a 150 vagy 180 lóerős 1,6 literes turbós benzinest egy 110 lóerős, váltóba integrált villanymotor egészíti ki, az összteljesítmény 180 illetve 225 lóerőre jön ki. A 12,4 kWh-s akkumulátorral

50 km tehető meg tisztán elektromos hajtással,

az akkumulátort a 7,4 kW-os fedélzeti töltő kevesebb, mint két óra alatt tölti fel.

Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra
Opel Astra

Aki olcsóbb Astrát szeretne, választhatja majd az 1,2-es, háromhengeres turbós benzinest 110 és 130 lóerővel, illetve a négyhengeres 1,5 literes dízel 130 lóerővel. A benzinesek és a dízelek alapáron hatfokozatú kézi váltóval készülnek, a nyolcfokozatú automata az erősebb motorváltozatokhoz rendelhető.

Ősztől lesz rendelhető az Astra, az első vásárlók a jövő év elején vehetik át autóikat.