Tényleg bombajó formában van? - Kia Sportage Hybrid 230 GT-Line 4x4 teszt

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
Vágólapra másolva!
Háromféle, lágy, öntöltő és plug-in hibrid hajtással kapható a Kia új kompakt SUV-ja, közülük most a zöld rendszámra nem jogosító, de takarékosnak ígérkező középső kivitelt próbáljuk, 230 lóerővel. Más téren is nagyot fejlődött a Zsolnán gyártott Sportage, hiszen modern utasterével, extráival és látványos formatervével az európai és japán riválisok szintjére ért – vagy netán meg is előzte őket?
Vágólapra másolva!
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Bárki bármit mond, elvitathatatlan tény, hogy az új formanyelv összetéveszthetetlenné teszi a Kia aktuális modelljeit. Legyen szó elektromos űrhajóról (EV6), taxis-kedvenc crossoverről (Niro) vagy éppen sokoldalú SUV-ról, már messziről egyértelmű az identitásuk és a köztük fennálló szoros rokonság – valamint az önálló egyéniségük is.

Messze nem volt ez mindig így a márkánál, sokáig középszerű autók álltak a szalonokban,

az ötödik generációs Sportage mozgását azonban sokszor vágyakozó tekintetek követik a utcán, a parkolóban olykor hangosan meg is dicsérik, és látványosan meglódultak az európai eladásai.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Ebben a pasztelles metálzöld árnyalatban tényleg jó a kiállása, s vonzerejét növeli, hogy nem árul el magáról mindent azonnal. Az orr-rész merészen karakteres vonalaiból elsőre például alig lehet kihámozni a lámpatesteket: egyértelműen a LED-es menetfény lopja el a show-t, amely optikailag teljes mértékben leuralja az óriási hűtőrács szélein eldugott hagyományos fényforrásokat. Hátul is az organikus formák dominálnak, csak az ablaktörlő hiányzik a szemnek, ami persze megvan, furfangosan a tetőszárny mögé dugva. Profilból is csupa lendületes ív, rafinált vonal uralja a lemezfelületeket.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Ha a dizájn megfog, a belső érték is megtart?

Összhatását nézve a Sportage nem esett áldozatául a formatervezők túlbuzgóságának, bár ha kicsivel is több lenne benne a művészet, valószínűleg túl megosztó lenne, és visszavetné a tetszésindexét. Besorolását tekintve a 4,5 méter hosszú és közel 2,7 méter tengelytávolságú Kia egy kompakt SUV, utasainak pedig nem kell lemondania a műfajban elvárt nagyvonalú helykínálatról és a szellemes, jól átgondolt megoldásokról sem. Természetesen nincs szó prémiumautóról, de minőségi a berendezés, kellemes tapintásúak a műanyagok és a tesztelt GT-Line kivitelben a bőr-alcantara kárpitok.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Praktikusak a közel derékszögben nyíló hátsó ajtók, ügyesen helyezték el a többfunkciós rekeszeket és az USB-csatlakozókat, állítható a hátsó ülések támladőlése, és jó hír, hogy az öntöltő hibrid modellnél alig csökkent a csomagtartó befogadóképessége (591 helyett 587 liter) a korábban tesztelt benzines alapváltozathoz képest.

Ennél jóval több helyről kell lemondaniuk a dízel vagy plug-in hibrid Sportage-ek vásárlóinak.

Szerencsére a benzintartály sem zsugorodott jelképes méretűre, 52 literje teljesen átlagos érték, pedig az 1,49 kWh-s akkumulátor és a feláras összkerékhajtás is helyet rabol.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Nem csak a komfort-, hanem a biztonsági extrák terén is nagyot lépett előre a Sportage, bosszantó ügyetlenkedés helyett sima működésssel veszi le a terhet a sofőr válláról az adaptív tempomat és a sávtartó, a vészfékező rendszer az okostelefonjába belemerült gyalogosok vagy a vakmerően tekerő biciklisek testi épségére is vigyáz, miközben a holttérfigyelő az óvatlan ajtónyitást is meg tudja akadályozni. Annak, aki a 4x4 hajtással terepre merészkedik (persze könnyűre, nem Somogybabodra), lejtmenetvezérlés és néhány előre felprogramozott off-road menetprogram is a segítségére lesz.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Igényes műszerfal és futómű, meg egy szépséghiba

A helyzet igazi komolyságát a 12,3 colos fekvő, ívelt, duplikált tablet formájában a vezető elé épített parancsnoki pult mindent betöltő jelenléte adja meg. Minden információ elérhető, leolvasható, jó részük az érintőképernyőről vezérelhető, sőt, a stílus is a pillanatnyi hangulathoz igazítható egyedi, vagy előre kreált grafikával. Még a klíma és audiorendszer közös, funkcióváltós vezérlőpanelje is tapizós, ami megszokható ugyan, mindenesetre a legújabb trendek ismét a vakon tekerhető, nyomkodható fizikai gombok irányába kanyarodnak vissza a jobb vezetésbiztonság érdekében.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Menet közben a leginkább zavaró jelenség egy ma már ritka, és az amúgy profi konstrukcióhoz mérve különösen bosszantó apróság: autópályatempónál akkora a szélzaj az utastérben, mintha résnyire nyitva lenne az egyik ablak.

Ez felfogható úgy is, hogy a szépségért meg kell szenvedni, hiszen a sok egymásba fonódó díszvonal lehet az oka a surrogásnak,

de lehet egy rossz tömítés is, mindenesetre kár a malőrért. Összességében azonban jó a menetkomfort, ami az igényes, elöl MacPherson, hátul többlengőkaros, adaptív gátlós (csak GT-Line) futómű hangolásának eredménye.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Városban ügyesen kisimítja az egyenetlenségeket, amelyek nyáron a téli kifagyások, télen meg a nyári felgyűrődések sokszor szakszerűtlen javítása miatt oly sok úton jelen vannak. Tempósra vett, kanyargós szakaszokon is jól vizsgázik, megnyugtató biztonságérzetet közvetítve a vezető felé, főleg, ha Ecóról Sport módra kapcsolunk. Ilyenkor a kormányzás, a futómű, a gázreakció és a hatfokozatú automataváltó karaktere is izgágábbra módosul. Bár a bő 1,7 tonnás, magas építésű Kia nem az igazán sportos SUV-ok táborát gyarapítja, a felhasználási területet figyelembe véve teljesen korrekt.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Papíron 5,8 litert fogyaszt. És a valóságban?

De mi dolgozik a motorháztető alatt? Az 1,6-os, turbós, négyhengeres benzines és az automataváltó közé egy 44 kW-os villanymotort építettek be, a full (más szóhasználatban öntöltő) hibrid hajtás összteljesítménye 230 lóerő, maximálisan mozgósítható nyomatéka pedig 350 Nm. Ez bizony a Sportage jelentős saját tömege mellett is sok mindenre elég, megpakolva sem jelentenek gondot a hegyi utak és az előzések, ráadásul a rendszer finoman váltogat az üzemmódok között, és nem jellemző rá a hibrid Toyotákból ismert nyúlósság – kulturáltan és tettre készen dolgozik.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

A legtöbb vásárló számára persze az egyik perdöntő érv a hibrid hajtáslánc mellett, hogy alacsony átlagfogyasztással el lehet jutni vele akár a világ végére is (a villanyautókra jellemző töltési szünetek nélkül),

a sokaknak igazán fontos napi városi utakon pedig különösen mértékletesen tud bánni a benzinnel.

Mindez a Sportage esetében vegyes használatnál dinamikusan vezetve vagy sokat sztrádázva 7-8, nagyon takarékosan hajtva és sok lakott területtel pedig nagyjából 5-6 litert jelent (az alacsonyabb értékhez már tényleg hímes tojásként kell bánni az gázpedállal) – ez bizony nem rossz egy 230 lóerős, 4x4-hajtású SUV-tól.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés

Szót szó követ, ígéretes családi szabadidőautó mind a tartalmát, mind az ár-érték arányát tekintve. Persze jóval drágább a 10,1 millió forintos benzines alapkivitelnél a Hybrid 230, amely fronthajtással, Gold felszereltséggel 13,7 millió forint, míg a tesztelt GT Line 4x4 már 16,6 millió forintot kóstál. Ennyiért azonban a hét év garancia mellett olyan extrákkal kényeztet, amelyek haladnak a korral, és rövid vagy hosszú utakra egyaránt élhetővé teszik, összességében pedig árban és tudásban is a Toyota RAV első számú kihívójává lépett elő – a népszerűség pedig meg is látszik a kiszállítási időkön.

kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
kia, sportage, rendezvény, teszt, tesztvezetés
Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!