Elektromos hajtást és szögletes helyett gömbölyű karosszériát kap az új DeLorean.

Ilyen lesz az új DeLoreanForrás: DeLorean Motor Company

Augusztus 18-án mutatkozik majd be a DeLorean új sportautója, amely szakít elődje szögletes formavilágával, és teljesen új dizájn-megközelítést alkalmaz. A cseppet sem retrós formatervet az olasz Italdesing készítette, amelynek alapítója, Giorgio Giugiaro tervezte az eredeti DeLoreant, a Vissza a jövőbe időgépét, a rozsdamentes acél karosszériás, fényezetlen DMC-12-est is.

Fent az eredeti, lent az utód az Italdesign ízelítőjénForrás: Italdesign

Bár a bemutató közel fél év múlva lesz, a DeLorean egy ízelítő fényképet már kiposztolt az autóról, amelyen a hátsó lámpa és a far-rész egy részlete látható. Az extrém módon kiszélesített sárvédő, a légterelő lécekkel fedett hátsó szélvédő és a gömbölyű formavilág ígéretesnek tűnik, a lámpa fölötti illesztési hézagok pedig arra utalnak, hogy egy elektromosan kibújtatható hátsó szpojlert is beépítettek a kocsi hátuljába.

Forrás: DeLorean Motor Company

Ezen túlmenően a texasi székhelyű DeLorean Motor Company - amelyet Stephen Wynne brit mérnök alapított, és amely 1995-ben szerezte meg a DeLorean márka jogait, 2016 óta pedig a régi típus kisszériás gyártásával foglalkozik - csak annyit árult el korábban, hogy a régi DMC-12 jellegzetességét, a sirályszárnyas ajtókat megtartják, és hogy az orr-részen egy V-alakú motívum lesz. Hivatalosan még nem erősítették meg az új típus nevét, a fejlesztés során EVolvednak hívták, de ezen még változtathatnak augusztusig.

A Karmától jött az erősítés
Tavaly decemberben a DeLorean Joost de Vries-t - aki korábban a Karma luxusautó-gyártónál volt értékesítési és ügyfélszolgálati főnök - nevezte ki új vezérigazgatójának, a korábban érkezett Troy Beetz marketing igazgató szintén a Karmától jött. Stephen Wynne, aki 27 éve újjáélesztette a márkát, továbbra is a Classic DMC részleget vezeti, amely a kb. 9000 darab eredeti DeLorean DMC-12 tulajdonosait szolgálja ki.