Felvenné a kesztyűt a német presztízsautókkal - Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Vágólapra másolva!
Minden korábbinál nagyobb Mazda érkezett Európába, akár hat hengerrel és olyan igényes felépítéssel, amilyet főleg a BMW-nél, a Mercedesnél vagy az Alfa Romeónál láthatunk. Ráadásul a japán márkánál először plug-in hibrid hajtáslánccal is elérhető a CX-60. Ilyen, zöld rendszámos kivitelben vezettük az új középkategóriás SUV-ot, és a mozgása mellett arra is kíváncsiak voltunk, hogy a beltér kialakítása tényleg eléri-e a prémiumszintet.
Vágólapra másolva!

Nem először bizonyítja a Mazda, hogy szeret más utakon járni, mint az autógyártók többsége. Önmagában a modellpaletta felfelé terjeszkedése még nem meglepő, hiszen a Mazda szinte pontosan 10 éve kínált utoljára felső-középkategóriás szabadidőautót Európában. Lássuk be, a CX-7 nem sok vizet zavart Európában, azóta pedig a CX-5-nél nagyobb modell nem járt kontinensünkön. Most viszont fordul a kocka, a CX-60 új zászlóshajóként kívánja képviselni a márkát, évtizedekkel a Xedos-sorozat után újra prémium igényekhez építve, tehát a japánok alaposan odatették magukat.

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Egyrészt, kifejlesztettek egy teljesen új padlólemezt, ami hosszmotoros és hátsókerék-hajtásra optimalizált felépítésű. Már ez önmagában izgalmasan és újszerűen hangzik, de itt nem álltak meg. A motorpaletta is teljesen új, hathengeres benzines és dízel erőforrásokat vonultat fel, amire a mai, villanyautóra fókuszáló világban felvonja az ember a szemöldökét. Sokat ígérnek ezek a motorok a benzinesnél 3,0, míg a dízelnél 3,3 literes lökettérfogattal (előbbi csak 2023-ban érkezik), lágy hibrid rendszerrel, az erősebb változatnál összkerék-, a gyengébbeknél pedig hátsókerék-hajtással.

Négy henger plusz villanymotor, 327 lóerővel

Menetpróbánk főszereplői azonban nem a sorhatos, hanem a márka történetében először plug-in hibrid hajtású CX-60, ami egyúttal a kínálat csúcsmodellje is. Minden komponense saját fejlesztésű, az alapot a már ismert 2,5 literes, négyhengeres, 192 lóerős Skyactiv szívóbenzines adja. Vadonatúj tervezésű, nyolc fokozatú automataváltót építettek be, ez, és a benzinmotor között foglal helyet a villanymotor. Utóbbi 136 lóerővel és 250 Nm-es nyomatékával önmagában nem fog fejletépős gyorsulást produkálni, de nem is ez a cél, hanem a hajtásrendszerek összhangja és a takarékosság.

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Figyelemre méltó a 327 lóerős rendszerteljesítmény, amivel az új SUV minden idők legerősebb széria Mazdájává lépett elő, és az 500 Nm-es össznyomaték sem hangzik rosszul.

Hiába nyom tehát 2,1 tonnát, mindössze 5,8 másodperc gyorsul fel álló helyzetből 100 km/h-ra,

de a végsebességet „szerény" 200 km/h-ra korlátozták, amit a menetpróbánkon ki is tudtuk próbálni a német autópályákon, itthon és más országokban pedig ennek aligha lesz komoly jelentősége. Elektromos módban legfeljebb 130-cal haladhatunk, padlógázra országúti- vagy sztrádatempónál rögtön életre kel és besegít a benzines erőforrás.

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Teljesen feltöltött akkumulátorral akár 63 kilométert tehetünk meg csendben, villannyal suhanva, a padló alá épített akku 17,8 kWh-s. Természetesen zöld rendszámra jogosult a CX-60 PHEV, amely alapáron 4x4-et kap, csak a már említett belső égésű változatok lehetnek hát változatoknál lehetnek majd hátsókerék-hajtásúak. A gyártás helyszíne amúgy a japán Hofu, ahonnan a belpiac illetve Ausztrália mellett az Európai Unió országoknak termelnek (Észak-Amerika más modelleket kap), és erre az új hosszmotoros, hátsókerék-hajtásos padlóra épülhet majd az új, sportos 6-os generáció is.

Ismerős formajegyek és új sziluett

A CX-60 külsőleg úgy különbözik a többi Mazdától, hogy közben jól felismerhetők rajta a jelenlegi márkajegyek. Egyszerű, letisztult vonalak és persze a Kodo formavilág jellemzi, melyek mellett számos érdekes részlet is jellemzi. Az orr-rész például olyannak tűnhet, mint ha megnyomták volna: teljesen függőleges, falszerű, nincs ott a többi Mazdában lévő csőrszerű kinyúlás a tetején. Hűtőmaszkjának formája és vastag krómkerete a szokásos, a lámpák azonban nem, kicsik és tömzsik. Alapáron LED-es technológiát kapnak, felárért pedig jóval fejlettebb, adaptív, mátrix távfényű egységek is kérhetők.

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Érdekes a kétrészes, a hűtőmaszk krómkeretében folytatódó nappali menetfény (amely egyben irányjelző is), messziről jól felismerhető teszi az új Mazdát. Oldalról persze könnyebb azonosítani,

a jellegzetesen hátsókerekes arányok rögtön elárulják az új padlólemezt, és szépen kihangsúlyozzák az autó méreteit is.

Hosszú motorháza mögött jócskán hátratolva kezdődik a szélvédő, a nagy tengelytáv miatt a túlnyúlások sem nagyok, főleg az első. Nagy tűzijátékot azért nem tartogat az alapforma, itt nincsen kupés tetőív, sok szétszabdalt és élekkel tarkított lemez, egy szép nagy hasáb az egész.

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Hátulról a megjelenése némileg a 17 centivel rövidebb CX-5-öt idézi, itt is majdnem függőleges a hátfal, a lámpák pedig valamivel nyújtottabbak lettek, bár a Mazda tervezői nem engedtek az összekötő fénycsík divatjának. Sajnos engedtek viszont más kísértésnek a négy darab krómos kipufogóvéggel, ráadásul ezek vaknyílások: valójában csak egy-egy cső van elrejtve a lökhárító mögött, ezt azért elegánsabban is meg lehetett volna oldani. Fontos leszögezni, ebből kizárólag ötszemélyes kivitel létezik, plusz két férőhelyet várhatóan a nagyobb CX-80 fog majd nyújtani.

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Sosem láttunk még ilyen igényes Mazda-belsőt

Ami a belteret illeti, lenyűgözi az embert, és nem is annyira a méreteivel, hiszen egy ekkora autónál furcsa lenne a szűkösség. Ám a formák és anyagok olyan kombinációját tárja elénk az új Mazda, ami jócskán felülmúlja a márkától megszokott színvonalat. A menetpróbán egy Takumi kivitel került hozzám, belül javarészt a hófehér színekben, anyagminősége és kidolgozása kiérdemelte a prémium jelzőt. Tényleg érezni, hogy a japánok különös figyelemmel dolgoztak a beltérben: bőr, a különleges szövet, a fa és a krómos részek külön-külön és együtt is izgalmasak, látványra és tapintásra egyaránt.

Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)
Mazda CX-60 menetpróba (2022)

Kicsit amerikai hangulata is van a néhol erősen kihangsúlyozott krómok miatt, ám ezt eleganciával és kifinomultsággal tálalja.

Az ajtókon is rengeteg a kárpit, a műszerfalat speciális japán varrásmintájú szövetbetét és bőrborítás borítja, kevés helyen lehet sima műanyagokat találni, és azok is magas minőségűek. Ügyesen vegyül a klasszikus formavilág a modern technikával. Alapból 12 colos, teljesen digitális műszerfalat építenek be, amely többféle nézetet is kínál. Középen ebben nincs óriástablet, mint oly sok mai autóban, hanem egy szintén 12 colos, szélesvásznú képernyő a műszerfal tetején.

Cikkünk folytatódik, kérjük lapozzon!