Sosem készült erősebb négyhengeres szériaautó, mint ez a Mercedes

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Vágólapra másolva!
Az új, hibrid Mercedes-AMG C 63 S teljesítménye és tömege is jóval nagyobb, mint a régi V8-as változaté.
Vágólapra másolva!
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

A Mercedes tényleg komolyan gondolta az aktuális C-osztály tavalyi bemutatóján, hogy az új nemzedék kizárólag négyhengeres motorokkal lesz kapható. Aki azt hitte, hogy a csúcsmodell, az AMG által fejlesztett C 63 kivétel lesz, az tévedett, ugyanis most kiderült, hogy a sportváltozatban is „csak" egy kétliteres motor teljesít szolgálatot – legalábbis elöl. Persze már ez a motor sem hétköznapi,

az új elektromos rásegítésű turbónak köszönhetően ugyanis 476 lóerőt hoztak ki belőle,

vagyis pont annyit, mint a korábbi C 63 négyliteres, V8-as biturbó erőforrásából. Minden idők legerősebb négyhengeres szériamotorja emellett 545 Nm-es nyomatékkal rendelkezik (5250-es fordulatszámtól), ami azért már elmarad 105 Nm-rel a korábbi V8-as szintjétől.

Erősebb, mint 20 éve a csúcs Ferrari

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

A nagy újdonság azonban a hátsó tengelynél található, ahova beépítettek egy 204 lóerős villanymotort, amely egy egységet alkot a hozzá tartozó kétfokozatú automatikus sebességváltóval és az önzáró differenciálművel. A Forma-1-es tapasztalatok felhasználásával fejlesztett E Performance hibrid hajtásrendszer így

összesen 680 lóerőt és 1020 Nm-t képes leadni,

ami például több, mint amennyivel egy Ferrari Enzo rendelkezik.

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

Szerencsére az AMG központjában, Affalterbach-ban is belátták, hogy ezt az őserőt nehezen lehetne pusztán a hátsó kerekeken át leadni az aszfaltra, ezért az új C 63 S már összkerékhajtású, először a típus történetében. A többi összkerekes hibrid autótól eltérően a Mercedesben hagyományos, kardántengelyes összkerékhajtás dolgozik, ami lehetővé teszi, hogy a benzinmotor is hajtja a hátsó, és a villanymotor is az első kerekeket.

Az F1-ből származik a hibrid technológia

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

A hátsó villanymotor egy rendkívül nagy (az átlagosnál kétszerese) energiasűrűségű, 6,1 kWh kapacitású, 400 volt feszültségű lítium-ion akkumulátorból nyeri az áramot, amit nem a minél nagyobb elektromos hatótávra, hanem a nagy teljesítményleadásra és a gyors újratölthetőségre optimalizáltak.

Akkor sem esik drámaian a teljesítmény, ha sosem töltik konnektorból az akkut

(ami egyébként 2 óráig tart a 3,7 kW-os fedélzeti töltővel), mivel a fékenergia-visszatáplálás mértéke akár 100 kW is lehet, ami szintén rekord a szériaautók között.

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

A gyors kisütések és töltések miatt olyan folyadékhűtést kapott az akku, amelynél mind az 560 cellát külön hűti a közeg, nem csak az akkuházat, mint a hagyományos megoldásoknál. Így elérték, hogy stabilan az ideális, 45 fok körül tartható az akkumulátor hőmérséklete, ami nem csak a teljesítményleadására (állandóan 95 lóerő, azaz 70 kW, 10 másodperc erejéig viszont 204 lóerő, azaz 150 kW nyerhető ki belőle), de az újratölthetőségére is jó hatással van.

Nem kaphat zöld rendszámot

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

Tisztán elektromos módban csak 13 km-t tud majd megtenni a C 63 S, vagyis

Magyarországon nem kaphat majd zöld rendszámot

(ehhez az előírás minimum 25 km a plug-in hibridek esetében), viszont az átlagfogyasztást csak 6,9 literre ígérik, ami erősen optimistának hangzik. Érdekesség, hogy az elektromos hajtás saját sebességváltója 140-nél kapcsolja a kettes fokozatot, mert akkor éri el a 13500-as maximális fordulatszámát a villanymotor.

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

Hiába nyom csak 89 kilót a Forma-1-es technológiájú szuperakkumulátor, a Mercedes-AMG C 63 S E Performance

üres tömege így is 2034 kg,

a T Model nevű kombié pedig 2068 kg. Ez bő 300 kilóval több az előző C 63 tömegénél, talán azért építettek be szériatartozékként az összkerék-kormányzást, hogy agilitásban nem érezzen nagy különbséget az, aki a régiből ül át az újba. Akusztikai élmény tekintetében persze így is visszalépés várható a néggyel kevesebb henger miatt, de az AMG mindent megtett a szintetikus, hangszórókból is érkező motorhang fejlesztésekor, hogy ne keletkezzen hiányérzet a sofőrben.

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE
Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE

Hiába lett nehezebb az autó a modellváltással, a jóval nagyobb teljesítmény és az összkerékhajtás miatt a gyorsulás sokat javult: az új C 63 S mindössze

3,4 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/h-t, ami 0,6 másodperccel jobb az előd idejénél.

Igaz, a nagy ellenfél, a mázsákkal könnyebb BMW M3/M4 hibrid hajtás nélkül, „csak" 510 lóerővel is képes hasonló, 3,5 másodperces gyorsulásra, ha az összkerekes változatát nézzük. A Mercedes végsebességet felár ellenében 250-ről 280 km/h-ra lehet emelni a szedán, és 270-re a kombi esetében, ami elmarad a BMW 290 km/h-jától.