Limitált darabszámban lesz elérhetó a 335 lóerős Bronco.
Az Amerikában már két éve kapható hatodik generációs Bronco korlátozott darabszámban jelenik meg az európai Ford márkakereskedésekben, viszont azonnal két változatban is kapható lesz: az Outer Banks és Badlands kivitelt egyaránt a 2,7 literes, V6-os benzines turbómotor hajtja 335 lóerős teljesítménnyel és 563 Nm forgatónyomatékkal, az erőt tízfokozatú automata sebességváltó továbbítja a kerekekhez. Nem a takarékosságra hangolták, az átlagfogyasztás 13,4-13,9 liter, a gyorsulás viszont 0-100 km/h-ra 6,7 másodperc.
A komoly terepjáró-képességekre garancia a fejlett hajtáslánc-technológia, amely többek közt a felező áttétellel is működő négykerékhajtást, terep tempomatot és az akár hétféle választható üzemmódot tartalmaz, de a Badlands kivitelben első differenciálzár, illetve az első stabilizátorrudat leválasztó rendszer is javítja a terepképességet.
Emellett egy kétfokozatú, elektromechanikus kapcsolású terepváltó is rendelkezésre áll, ami automatikusan kapcsol a két- és négykerékhajtás között. Acélból készült létraalváz található a karosszéria alatt hét keresztmerevítővel, amely szilárd alapot biztosít, emellett lehetővé teszi, hogy a szabad magasság 259 mm legyen.
Olyan autót akartak alkotni a tervezők, ami az eredeti Bronco formavilágát kínálja, ezért azzal kezdték a munkát, hogy digitálisan beszkennelték az első generációs modellt, hogy az azonnal felismerhető formák megmaradjanak. Alapáras a leszerelhető keménytető, amely négy részre van osztva, és a két első elem becsomagolható az erre tervezett tárolózsákokba, amelyek az autóban is elhelyezhetők.
Nyolc perc alatt mind a négy ajtó is leszerelhető egy szerszám segítségével; ez nemcsak levegőssé vátoztatja az utasteret, hanem így a vezető még jobban átláthatja az autó környezetét. A Badlands változatban külön tárolózsákok találhatók, amelyekben a leszerelt ajtók elhelyezhetők az autóban, hogy szükség esetén kéznél legyenek, és gyorsan visszakerülhessenek a helyükre. Még jó néhány levehető elem található a Bronco felépítményében: a hűtőrács és az első lökhárító leszerelhető és más változatra cserélhető, a műanyag kerékjárat-szélesítés pedig egyszerűen eltávolítható, ha megsérülne egy-egy keményebb terepezés közben.
Az első felfüggesztés független, kettős keresztlengőkaros, hosszú úton mozgó tekercsrugókkal, ami csökkenti a rugózatlan tömeget a merevtengelyes kialakításhoz képest. Hátul ötlengőkaros merev tengely található hosszú úton mozgó, változtatható feszességű tekercsrugókkal. A Badlands kivitelben alapáras a négy nagyteljesítményű, helyzetérzékelős, külső tartályos Bilstein lengéscsillapító is.
Azok a vásárlók, akik a legmagasabb szintű védelmet igénylik, kérhetnek acél fenékvédő lemezeket, valamint a motort, a váltót, a terepváltót és a benzintartályt biztosító burkolatokat is. Szintén külön rendelhetők a küszöbvédő rudak, amelyek akár az autó teljes tömegét elbírják, ráadásul elöl és hátul is vannak vonószemek.