A taxisok álma egy ilyen takarékos kombi, amivel a sürgős fuvarok sem jelentenek gondot – Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid teszt

Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid autó teszt. 2024.01.03 Budapest Fotó: Csudai Sándor
Vágólapra másolva!
Megkapta az életciklus felénél kötelező ráncfelvarrást a Toyota Corolla, ebből az alkalomból az egyik legdrágább változatát, a kétliteres sportkombit próbáltuk ki.
Vágólapra másolva!
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt

Pontosan négy évvel ezelőtt lépett be az európai piacra a Corolla 12. generációja, amely számos újítást hozott elődjéhez képest, azon kívül is, hogy – Auris helyett – újra Corollának hívták megint minden karosszériaváltozatát, nem csak a négyajtós szedánt. Például már az alacsonyabb súlypontot és jobb vezetési élményt adó TNGA építőkészleten alapult, és kigyomlálták a motorválasztékából a dízeleket, amiből korábban háromfélét is lehetett rendelni.

Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt

Cserébe megjelent hozzá egy új kétliteres hibrid, amely ugyanolyan kis fogyasztás mellett nyújtott jóval fickósabb menetteljesítményeket, mint a megbízható, de harmatos 1,8-as. Ma már kijelenthető, hogy a világpiac a keblére ölelte a Corolla 12. generációját is:

minden évében több mint egymillió fogyott belőle,

ezzel a világ legnépszerűbb autótípusának számított egészen 2023-ig, de akkor is csak a Tesla Model Y tudta megelőzni.

Hogy néz ki?

Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt

2023-ban érkezett meg a modellciklus felénél esedékes modellfrissítés, amit egyáltalán nem vett félvállról a Toyota annak ellenére, hogy kívülről alig változott valami az autón. Más lett az első lökhárító rácsának mintázata, kapott egy apró krómdíszt a ködlámpafészek, és módosítottak a fényszóróba integrált LED-es nappali fény mintázatán. Ennyi.

Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt

Amúgy örültem, hogy nem nyúltak bele komolyabban a külső dizájnba, mert rég volt ilyen karakteres formája a Corollának, ami talán csak azért nem tűnik fel senkinek, mert

már rengeteg fut belőle az ország útjain.

A tesztre kapott példány a második legmagasabb felszereltséggel, a GR Sport Dynamic JBL-lel rendelkezett, ezért egyedi lökhárítókat viselt elöl-hátul, feketére fújták a tetejét, és tízküllős, 18 colos alufelnikre húzták a gumijait.

Milyen belül?

Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt
Toyota Corolla GR Sport Hybrid, autó, teszt