Szasa Szelipanov, egykori Bugatti és Koenigsegg formatervező alapította a Nilu27 márkát, amelynek első autója egy hiperautó lesz V12-es szívómotorral és kézi kapcsolású váltóval. Nem csak az elektrifikációról, de az elektronikus segédekről is szándékosan lemondanak, hogy semmi ne zavarja a nyers vezetési élményt. A karosszéria a lehető legszűkebben takarja a technikát, de azért odafigyeltek még a jó aerodinamika szempontjaira is.
A karbon utascellához elöl-hátul alumínium csövekből szerkesztett segédvázak csatlakoznak, azért választották ezt a megoldást, hogy az elöl és hátul lévő szerkezeti elemekhez könnyen hozzá lehessen férni, ami nagyban megkönnyíti a karbantartást. A kétszemélyes utastér megközelítését az alacsony küszöb és a felfelé nyíló ajtó könnyíti meg, az ülések rögzítettek, a sofőr a kormány és a pedálok állításával (ezek manuálisan mozgathatóak) találhatja meg az ideális vezetési pozíciót. A nyers vezetési élményhez illő módon minden visszajelző analóg, egyedüli képernyő a visszapillantó tükörben rejtőzik, ahol a hátsó kamera képe jelenik meg. Kerek a kormány, nincsenek rajta kapcsolók. A 7 fokozatú CIMA kézi kapcsolású váltónál egy külön fedél akadályozza meg a véletlenül hátramenetbe kapcsolást.
A 6,5 literes lökettérfogatú V12-es szívómotor az új-zélandi Hartley Engines terméke, és kifejezetten a Nilu27 számára készítik. A hengersorok 80°-os szöget zárnak be, nagy a furat és rövid a löket, különlegessége, hogy kívül van a szívóoldal, a forró gázok pedig befelé távoznak – a kipufogórendszer az erőforrás felett helyezkedik el. Nem utolsó sorban kívülről látható, művészi alkotásnak is beillik a 3D nyomtatással Inconelből készített 12-1 leömlő. Pontosa teljesítményadatokat még nem közöltek, csak annyit, hogy bőven 1000 lóerő felett lesz a teljesítmény, és nagyon pörgős a hangolás.
Körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használnak nyomórudakkal, a lehető leghosszabbak a lengőkarok, hogy a ki- és berugózás során a lehető legkisebb legyen a geometria változása. A központi kerékanyás, különösen könnyű kovácsolt alufelnikre Michelin Pilot Sport Cup 2 R abroncsokat szerelnek elöl 265/35 R20, hátul 325/30 R21 méretben. A Brembo szállítja a karbon-kerámia fékeket. A 15 példányból álló, közúti használatra nem alkalmas – pályanapok… - kezdő szériát még a kaliforniai Aria Group szereli össze, az ezt követő 54 darab rendszámos autót (amik már fényszórókat is kapnak...) már saját üzemében szereli össze a Nilu27. A közönségpremierre augusztus 15-én kerül sor Pebble Beach-en, novembertől pedig a CSR Racing 2 szimulátorban is kipróbálható lesz a Nilu27.