A Daimler Trucks konszernhez tartozó Mitsubishi Fuso haszonjármű-gyártó az eCanter alapján épített 2-es szintű részlegesen önvezetésre képes haszonjárművet. Japán állami támogatással aztán építettek egy kukásautó-prototípust, amely a rendszereit arra használja, hogy a jármű magától kövesse az előtte gyalogoló, a szemétgyűjtést végző sofőrjét – ezzel a közműcég megspórolhat 1 munkatársat. Mivel csak részlegesen önvezető technológiáról van szó, a diszpécser távolról is át tudja venni az irányítást szükség szerint, illetve a jármű automatikusan blokkol, ha a környezetében a szemétgyűjtőkön kívül más személy mozog. A gyűjtőtérben elhelyezett érzékelők segítségével a jármű automatikusan tudja, mikor kell a szeméttelepre hajtani. A Mitsubishi Fuso székhelyén, Kawasaki városában tesztelték a járművet, és noha sikeres volt a próba, egyelőre nem tervezik az eCanter SensorCollect sorozatgyártását.