A július és szeptember közötti hónapokban a konszern világszerte 2,176 millió járművet szállított le az ügyfeleinek, 7,1 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában. A visszaesés mértéke növekedett az előző negyedévhez képest, amikor 3,8 százalékkal csökkentek a kiszállítások éves bázison.
A Volkswagen 6,6 százalékot, a Volkswagen haszongépjárművek részlege pedig 11,8 százalékot veszített. Csak a Skoda és a Lamborghini, valamint a teherautó leányvállalat, a Traton tudott növekedést elérni az értékesítésekben, a Skoda 6 százalékosat, a Lamborghini 18,7 százalékosat, a Traton pedig 4,8 százalékosat. A tömegmárkák között az Audi szenvedte el a legnagyobb visszaesést, 16 százalékosat. A Bentley 35,6 százalékkal kevesebb autót adott el, 1900-at.
A nagy forgalmú piacok között a kínai értékesítések csökkentek a legnagyobb mértékben, 15 százalékkal. Nyugat-Európában 7, Közép- és Kelet-Európában pedig 3,7 százalékkal csökkentek a konszern értékesítései. A fenti régiókban elszenvedett visszaesést nem tudta kompenzálni az észak-amerikai, dél-amerikai és közel-keleti/afrikai eladások növekedése.
Az év első három negyedévében 6,524 millió járművet szállított le a konszern, 2,8 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában. Az első három negyedév forgalmát is a kínai eladások 10,2 százalékos csökkenése húzta le. Elektromos járművekből is kevesebbet értékesített a konszern, az év első három negyedévében 506 ezret, 4,7 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A harmadik negyedévben a csökkenés mértéke 9,8 százalékra fokozódott 189 ezer autó értékesítésével.