A Mahindra hivatalosan is megkezdi a villanyautókra való átállást, a BE 6e és a XEV 9e a kínálat csúcsát jelentik, mint kompakt- és középkategóriás szabadidő-autó. Amelyek egyébként osztoznak a 2775 mm-es tengelytávolságon.
A kompakt Mahindra BE 6e 4371 mm hosszú, 1907 mm széles és 1627 mm magas, a hátul 455 literes, elöl 45 literes a csomagtér. A műszerfal a középkonzolnál messze hátranyúló merevítőt kap, az ívelt panelon 2 darab 12,3 colos kijelzőt helyeznek el. Egy kategóriával feljebb indul a vásárlókért a Mahindra XEV 9e karosszériája 4789 mm hosszú, 1907 mm széles és 1694 mm magas, a nagyobb méretek a csomagtartóban érhetőek tetten, ami hátul 663 literes, elöl 150 literes. Itt rögtön 3 darab 12,3 colos kijelző uralja az egyébként hagyományos kialakítású műszerfalat.
A Mahindra az aktuálisan elérhető legnagyobb számítású kapacitású fedélzeti rendszert készítette el, ami a Snapdragon 8295-ös processzort használja, 24 Gb RAM memóriát és 128 Gb merevlemezt kapnak az autók, amelyek 5G kapcsolattartásra képesek – távoli frissítésre is lehetőség van. A MAIA (Mahindra Artificial Intelligence Architecture) nevű rendszer fogja összes a digitális szolgáltatásokat.
Mindkét szabadidő-autót az INGLO műszaki alapra építették fel, közös vonás az 59 kWh (231 LE/380 Nm hajtómotor) vagy 79 kWh (286 LE/380 Nm) kapacitású akkumulátor, a 4 tárcsafék, a fél-aktív felfüggesztés (elektronikus vezérlésű lengéscsillapítók), a 19 (245/55) vagy 20 (245/50) colos felnik. A fedélzeti töltő 11 kW-os, villámtöltésre 140 vagy 175 kW-tal van lehetőség, ami 20 perces 20-80%-os töltést ígér. A Mahindra BE 6e indulóára 189 000 rúpia (8,7 millió Ft), a középkategóriás Mahindra XEV 9e indulóára 219 000 rúpia (10,3 millió Ft), a kiszállítások 2025 első negyedévének végén indulnak.