Az Egyesült Államokban eddig csak személyautókat kínált belépőmodellként a Honda prémiummárkája, az Acura, a Honda HR-V testvérét csak Kínában árulták – amíg ki nem vonult onnan a márka. Most az Egyesült Államokban is piacra dobnak egy belépő szabadidő-autót, mégpedig a kompakt kategóriában, hiszen az Acura ADX nem más, mint a Honda ZR-V szabadidő-autó áttervezett változata.
Az arculatváltáson kívül fontos eltérés, hogy amíg az USA-ban a Honda 2,0 literes szívómotort (160 LE) kap, az ADX az 1,5-ös turbómotort (hivatalos teljesítményadatot nem közöltek, de az Acura Integrában 203 LE-t tud ez a blokk) használja, ami fokozatmentes váltón keresztül hajtja a kerekeket. Szériában elsőkerékhajtást adnak, opciós a nyomaték 50%-át a hátsó tengelyre irányítani képes összkerékhajtás. Az üzemmódválasztó a mű-motorhangra is hatással van.
Bent áttervezték a műszerfal felső burkolatát, de az elektronikában már nincs változás, itt is 9 colos képátlójú a központi érintőképernyő, színesebb a kárpitozás, extraként 15 hangszórós Bang&Olufssen hifi is rendelhető. Az Acura RDX indulóára nagyjából 35 000 dollár lesz, amikor a jövő év elején megkezdik a forgalmazását, ezzel alávág a prémium-konkurenciának.