Több más japán gyártóhoz hasonlóan technológiasemleges módon akarja elérni a klímasemleges üzemet az Isuzu, amely az 1,9 (150 LE) és 3,0 literes (190 LE) dízelek mellé most elkészítette a 2,2 literes, 48 voltos lágyhibrid rendszerrel segített dízelt, aminek 163 LE és 400 Nm (1600-2400/perc) a tudása. Az indítógenerátor jóvoltából indulásnál 56%-kal magasabb a nyomaték, mint a korábbi dízeleknél, a szabványos fogyasztás 10,7%-kal múlja alul a korábbi legtakarékosabb szintet.
A finomított égésfolyamat, a változó geometriás turbó miatt csendesebb és finomabb üzemet ígérnek. A 2,2 millió km-es tesztelést követően piacra dobott új erőforrás karbonsemleges gázolajjal is üzemeltethető. Az RZ4F motorkódú erőforrás csak automatikus váltóval érhető el, utóbbi egy új fejlesztésű, 8 fokozatú egység. Nem tudjuk, hogy az európai piacon váltja vagy kiegészíti a kínálatot az új turbódízel, elképzelhető, hogy a károsanyag-kibocsájtási előírások szigorítása miatt nálunk egyedüliként ez marad a kínálatban. Mármint 2026-ig, hiszen az Isuzu már korábban bejelentette, hogy a D-Max és az MU-X terepjáró akkumulátoros-elektromos változatán is dolgoznak.