Gatyába rázták a Honda szedánjának megjelenését

Fotó: Honda
Vágólapra másolva!
Komolyabb megjelenést kapott a Honda Amaze, amely a Swift lépcsős hátú változatának egyik kihívója az indiai piacon.
Vágólapra másolva!
Fotó: Honda

Nagyon árérzékeny szegmens Indiában a 4 méternél rövidebb lépcsős hátú autók piaca, ezért a Honda Amaze 3. generációja az előd alapos áttervezésével született meg. Az oldalajtók és a tető nem változtak, egyébként minden karosszériaelemet lecseréltek, a kocsi orrán kevesebb lett a króm, nagyobb méretű a hűtőrács, vízszintesebb kialakítású a motorháztető. Hátul jobban belesimul a lökhárítóba a csomagtérfedél, a lámpák laposabbak és szélesebbek lettek.

Fotó: Honda

Átszervezték a műszerfalat, a légbeömlők már egy magasságban találhatóak, így középen felülre került az érintőképernyő, megtartották azért a klímapanelt is, a műszeregység félig digitális (analóg sebességmérő, a bal oldalon monitor tájékoztat). Az 5 személyes utastér mögött még 416 liternyi csomagtérnek van hely, ami ugyan 4 literrel kevesebb a korábbinál, de még így is 34 literrel több a szegmens meghatározó típusánál, a Swift lépcsős hátú változatánál.

Fotó: Honda

A Honda Amaze alapáron 6 légzsákot és blokkolásgátlót ad, a csúcsmodellhez adnak távolságtartó tempomatot és sávtartó segédet, utóbbi egyedülálló az indiai piacon ebben a kategóriában. Nincs változás a technikában, a motortérbe az 1,2 literes, 90 LE/110 Nm teljesítményű i-VTEC 4 hengerest szerelik, a váltó 5 fokozatú kézi kapcsolású vagy fokozatmentes automata lehet. Az alapár 799 000 rúpia (3,72 millió Ft), az automata váltós csúcsmodellért 1 089 000 rúpiát (5,07 millió Ft) kérnek.
 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!