A meglévő Ferrari gyár szomszédságában 39 lakó- és ipari ingatlant vásároltak fel, az így létrejövő 100 000 négyzetméteres telken építették fel a Ferrari e-building nevű gyárat, ahol belső égésű motorral szerelt autókat, plug-in hibrid modelleket és 2025 második felétől akkumulátoros-elektromos autókat is készítenek majd. Több mint 200 millió eurót költöttek erre az üzemre, amelynek a segítségével kvázi zéró károsanyag-kibocsátással zajlik majd a Ferrari-termelés, a tetőn 1,3 MW teljesítményű napelem-parkot valósítottak meg, 200 fát ültettek a telken, az esővizet 200 köbméteres tárolóban gyűjtik és hasznosítják újra, a fűtést és hűtést hőszivattyú segítségével oldják meg.
A közúti kapcsolat mellett 1,5 km kerékpárutat is építettek, hogy bekössék az ingatlant a meglévő hálózatba, 1400 parkolóhelyet építettek, hogy ne zavarják a munkások és a látogatók a helyi lakosokat. A 25 méteres magas, üveghomlokzatú épület pincéjében helyezkedik el a gépészet, a földszinten a logisztika és a járműgyártás, az 1. emeleten az akkumulátorok, motorok és villanymotorok összeszerelése, illetve járműgyártás kapott helyet, a köztes szinten helyezték el az irodákat. Nagyteljesítményű wifi-hálózat garantálja a rengeteg robot biztonságos és balesetek nélküli (önjáró targoncák…) működését. A Ferrari e-building 42 500 négyzetméteres alapterületének a harmada üresen marad kezdetben, ezt a jövőbeli fejlesztésekre tartják fenn. Most, hogy a 2 év alatt felépített új üzemet átadták, folyamatosan szervezik majd át a gyártást úgy, hogy nemsokára már az összes Ferrarit itt készítik, azt nem árulták el, mi lesz az eddigi gyár szerepe a jövőben.