Nemzeti színű autókkal ünnepel a 70 éves Alpine

Mostantól kezdve 12 hónapja van az érdeklődőknek, hogy rendelést adjanak le az Alpine A110-esre, hiszen a márka 70. születésnapján megkezdődött a visszaszámlálás az akkumulátoros-elektromos átálláshoz, azaz búcsúzik a 2017-ben bemutatott benzinmotoros sportkocsi. Az utolsó évre átalakítják a kínálatot, az R modellből R 70 lesz, a korábban külön létező GT és S változatokat GTS néven összeolvasztják.
Az Alpine A110 R 70-ből mindössze 770 példányt készítenek, ezen belül lesz 210 darab (70-70) a francia trikolórt idéző Bleu Caddy, Blanc Glacier és Rouge Sismique színben készül, amivel arra az 1955-ben készült fényképre utalnak, amellyel Jean Rédelé autómárkájának rajtját bejelentette. A többinél 7 szín közül lehet választani, amit 4 belső hangulattal lehet kombinálni, a tetőn úgy jelenik meg a 70-es logó, hogy ott nem fényezik le a karbont, csak lakkozzák. Nincs változás a technikában, az 1,8 literes turbómotor 300 LE/340 Nm teljesítményű, a kipufogógázok Akrapovic-rendszeren át távoznak, a 18 colos karbon felnikre Michelin PS CUP 2 abroncsokat szerelnek.
Az Alpine A110 GTS esetén a GT túraautó-változat kényelmét ötvözik az S modell sportosabb hangolású felfüggesztésével. Ennél 5 új színnel bővítik a választékot, a Bleu Paon és Orange Acropolis a klasszikus palettáról jön, emellett 3 matt finist kínálnak: Orange Solaire, Bleu Eclipse és Gris Acier. Opciós a GTS spoilerkészlet, illetve a 18 colos alufelnikre szerelt Michelin PS CUP 2 abroncsok. Az utastérben szürke vagy fekete bőr, illetve többszínű Alcantara kárpitot találunk. Az Alpine A110 GTS hajtásáról a 300 LE/340 Nm teljesítményű 1,8-as turbómotor gondoskodik. Az Alpine A110 alapváltozata továbbra is 252 lóerős.