Harley-Davidson Servi-Car bemutató galéria

Forrás: Retro Mobil
1/12
Az első évben csak türkizkékben volt kapható, később bővítették a palettát zölddel, pirossal és feketével, és ezek kombinációivalForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/12
A doboz hátfala reklámfelületként is szolgált, de 3,5 dollárért szoknyás sárvédőket is adtak, így még több szöveg elfértForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/12
Harley-hagyomány a 45 fokos hengerszög. A váz miatt a berúgókar jobban kiáll, mint a kétkerekűekenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/12
A hátsó vázrész sokban hasonlít a korabeli autókéhoz. A lánc tokozottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/12
A bukócső és a két pótfényszóró feláras extra volt, visszapillantót akkoriban nem használtak, utólag került ráForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/12
Korai Harley-szokás a nullák nélküli sebességmérő, a tank bal felső sarkában a benzincsap, a bal zöld lámpa a töltést, a jobb piros az olajnyomást jelzi. Ezt a műszerfalat a zsargon halálfejesnek hívja, elég ránézni és egyértelmű is, hogy miértForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/12
A primer hajtás láncosForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/12
Ez a nagy ládás változat, sok minden elfér benne, a fedél zárhatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/12
1941-ben erősebb lett a váz és a hátsó tengely, az ülés különféle hosszúságú rugókkal a vezető súlyához állíthatóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/12
Az indulástól számítva 1941-ben készült a legtöbb Servicar, összesen 1159 db. Ezt csak a háború után sikerült felülmúlniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/12
A préselt acél kerékagyat 1940-ben öntöttvas váltotta, egykulcsos félfékdob lassítForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/12
Az emelt teherbírású acélfelni itt kakukktojás, mert ilyet csak 1945-től adtak extrakéntForrás: Retro Mobil