Fiat X1/9 veterán teszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/18
140 000 darab X1/9-es készült a Fiatnál, 20 000 pedig a Bertone üzemében. A piros, a zöld és a sárga volt a legkedveltebb szín, de a Bertone kéttónusúakat is gyártottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/18
A lökhárítók a norvég Raufoss Aluminiumnál készültek, a géptető az 1,5-ösön a korábbiaknál magasabb és szélesebb isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/18
Sportszűrővel könnyebben szuszog a gép; nehéz szerelni, még a gyertyacsere is rémálomForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/18
125 literes és rendesen melegszik a hátsó csomagtérForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/18
Elöl, a 155 literes tárolóban van a targatető helye, alá bőven lehet pakolniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/18
Szélesre nyílnak az ajtók, de ha a fent a tető, nehéz beülniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/18
1979-ben erősebbek lettek a féltengelyek és a kerékcsapágyak is. A motor alulról és oldalról is kap levegőt, de így is rossz a hűtéseForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/18
A Bertone-féle gyártással a rozsdaállóság és a komfort is javultForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/18
A bal oldali műszer az olajnyomást és vízhőfokot mutatja, középen a benzinóraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/18
A középkonzol a kor divatjának megfelelően szögletes és műanyag, a Borletti óra digitálisForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/18
A lámpákat villanymotor nyitja-csukjaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/18
A masszív bukókeret lent a küszöbökben is folyatódik, sőt előre is nyúlikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/18
Alapból préselt acélfelnikkel adták, minden alufelni feláras voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/18
Kabriózáshoz elengedhetetlen a keret nélküli ablak, az oldalüvegek leheletfinoman sötétítettekForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/18
A 48 literes tank a vezetőülés, a pótkerék pedig az anyósülés mögött lapulForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/18
1979-től ilyenek az ülések és új a műszerfal is - főleg a középkonzol változottForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/18
Könnyűek a pedálok, de szűk a helyForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/18
Pillanatkép a restaurálásról: a motor már készForrás: Retro Mobil