Indian Chief veterán motor galéria

Forrás: Retro Mobil
1/17
Weaver, a formatervező, maradandó art deco remekművet alkotott. 1946-ban 3621 Chief készült összesenForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/17
Vékony a kipufogó, de hangos. A féklámpa, a bukócső és a lökhárító feláras extra voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/17
Voltak festett emblémás kivitelek is, de a krómozott domborműves az igaziForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/17
A világító és a lehúzott vonalú sárvédő indiánfej a márka védjegye ma isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/17
A jobb szektoron van a kürtgombForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/17
A bal markolattal kezelhetjük az előgyújtástForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/17
A lábtartó kényelmes, a kuplung pedálos. Ha kinyomjuk a pedált, a kuplung nyitva marad, sarokkal visszahúzva lehet zárni – természetesen elindulni is így kellForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/17
Kis zárható szerszámosláda bújik meg a bakteleszkóp mellettForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/17
A jókora váltókar benne a logóval dekorelemnek sem utolsó, előre van az egyes, hátra a kettes és a hármasForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/17
A hosszú, 1549 mm-es tengelytávval és az alacsony súlyponttal kiváló az egyenesfutásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/17
42 fok a hengerszög, 6V-os dinamó tölti a fekete dobozban (jobbra lent) lévő akkutForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/17
Két húzórugó nyeli el az úthibákat, közöttük a lengéscsillapító. A helyzetjelzőket a lámpafejen lehet kapcsolniForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/17
Stewart-Warner gyártmányúak az órák, a felső a töltést mutatja. Az olajtartályt a tankba építettékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/17
Makulátlan a krómozás és a DuPont „Indian Red” árnyalatú fényezésForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/17
A fékdobok átmérője elől-hátul 200 mm, nagyon gyengékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/17
A pilóta súlyától függően többféle rugót lehetett vásárolni hozzáForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/17
A korai sorozatok zsákhengeresek voltak, itt már levehető a hengerfej. Ezt a gépet Linkert karburátor eteti, az 1951 utániakra angol Amalt szereltekForrás: Retro Mobil